Vydavatelství Mladá fronta spustilo nový online magazín Autobible.cz

13.09.2016 | , Mladá fronta
Tiskové zprávy


Portfolio divize Online z vydavatelství Mladá fronta a. s. se významně rozšíří o nový internetový magazín Autobible.cz. Online titul je zaměřený na automobily, motocykly a život řidiče. Vydavatelství Mladá fronta tak doplní stávající portfolio o web zaměřený na zpravodajství z automobilového trhu.

Vedle zpravodajství z oboru bude magazín Autobible.cz přinášet také erudované testy, včetně podrobného srovnávání konkurenčních modelů a recenze ojetých vozů. Tým zkušených motoristických redaktorů bude vytvářet obsah nejen pro automobilové nadšence, ale pro všechny, kteří hledají relevantní spotřebitelské informace o nejprodávanějších automobilech všech cenových kategorií. „Jsme nový projekt, personálně však stavíme na zkušených redaktorech s bohatou praxí v tištěných i online médiích,“ řekl Jiří Červenka, šéfredaktor Autobible.cz. Redakční tým bude doplňovat například také Lukáš Dittrich.

Cílem magazínu Autobible.cz je vytvářet unikátní a čtenářsky atraktivní obsah s vysokou informační hodnotou. „Nejzajímavější materiály z Autobible.cz se budou pravidelně objevovat i v týdeníku Euro a na webu Euro.cz,“ doplnil Michal Půr, ředitel divize Euro.

Více informací naleznete zde: www.autobible.cz.

Další projekty jsou ve vývoji a budou se průběžně spouštět.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy