Diskuze k tématu
Povinné ručení - změna pojišťovny
Pokud chcete změnit pojišťovnu, musíte to udělat minimálně 6 týdnů před koncem pojistného období. Jaké jsou vaše zkušenosti, přecházeli jste někdy k jiné pojišťovně?
Tip: Spočítejte si nejlevnější povinné ručení.
Odpovědět Pozor na vychytralé pojišťováky (Martin , 14.6.2010 14:39)
Dobrý den, při sjednání smlouvy o povinném ručení si dejte pozor, aby bylo uvedeno v kolonce datum platnosti do! Při žádosti o smlouvu na jeden rok u pracovníka ČPP kolonku nevyplnil a smlouva byla na dobu neurčitou, což jsem zjstil další rok až s upomínkou, ve chvíli, kdy jsem měl zaplaceno u jiné pojišťovny. Moje nepozornost a pracovníkova vychytralost se mi prodražily. Takže bacha.
Odpovědět Re: Pozor na vychytralé pojišťováky (tomáš , 24.6.2010 12:02)
Vychytralý pojišťováci jsou ti, kteří spoléhají na finanční negramotnost lidí. Což není věc, za kterou by se měl člověk stydět. Znám jednu babu, která pracuje jako pojišťovák. Zastupují všechny pojišťovny co známe , a je fakt šikovná. Zjistil jsem, že díky svý blbosti jsem přišel o dost. Seznámila mě se vším pro a proti, když zrušim a se vším pro a proti, když založím nové pojištění. Pov.ruč. dělá taky. Řekla mi fakt všechno, i to ,že musím peníze , co dostanu od pojišťovny ze životního pojištění zdanit a to sem nevěděl...fakt je dobrá. Kdyžtak můžete taky psát do diskuze na jejich stránkách www.poradcesms.cz/diskuze Fakt , tuhle babu doporučuju Tom
Odpovědět Porovnání povinného ručení (Theoo , 7.4.2010 14:11)
Dobrý den, na tomto odkaze Vám nabízím porovnání cen povinného ručení k vašemu vozu. Vše je zcela zdarma. http://opq.cz/116
Odpovědět Až 70% sleva na povinné ručenní (Josef Novák , 2.4.2010 13:39)