Reklama

Diskuze k tématu

TÉMA:

Novinky v povinném ručení v roce 2009

Podstatnou změnou v povinném ručení v roce 2009 bude zavedení povinných příspěvků garančního fondu. Řidiči vozidel evidovaných v centrálním registru vozidel, která nejsou pojištěná, do něj budou povinně přispívat, přičemž tyto příspěvky budou pochopitelně výrazně převyšovat skutečné pojistné. Co si o tomto myslíte? V současnosti jsou z garančního fondu hrazeny škody způsobené nepojištěnými řidiči. Jediným příjmem tohoto fondu jsou ale příspěvky pojišťoven, což znamená, že škody za nepojištěné platí de facto pojištění řidiči. Je to správná cesta, bude systém více spravedlivý?

Odpovědět KDY MUSÍM NA LÉKAŘKOU PROHLÍDKU, (PETR,51 , 15.8.2009 07:57)

Jsem v důchodu,v kolika letech jsem povinnen jít na lékařkou prohlídku,aby mi moje obvodní lékařka potvrdila nebo naopak,že jsem zdráv a dobře vidím,čili,že jsem schopen silničního provozu?

Odpovědět platit pojišťovnám co nejmíň (peety , 11.2.2009 13:48)

Rekl bych, ze tohle je jen dalsi duvod, proc se vyplati nebyt pohodlny a hledat pojistovnu, kde budu mit ruceni co nejlevnejsi. Letos jsem si pres internet nasel na www.povinne-ruceni-porovnani.cz kalkulacku, pres ni mi vyslo, kde budu mit ruceni nejlevnejsi a tam jsem si to sjednal. Sice mi vysla mene znama pojistovna (Triglav), ale o tom, jak jsou na tom s vyplacenim, se nastesti nebudu presvedcovat ja, ale ten chudak, kteryho pripadne naborim... Takze doporucuju neplatit vic, nez je zdravo!!!!

Odpovědět Re: platit pojišťovnám co nejmíň (michaela , 11.2.2009 22:19)

děkuju za radu...je pravda, že tohle jsem nezkoušela..

Odpovědět souhlas (jaj , 20.1.2009 14:00)