Diskuze k tématu
Studium už nebude dobou pojištění!!
Studium se přestane od roku 2010 považovat za náhradní dobu pojištění, současně se potřebná doba pojištění bude postupně zvyšovat až na 35 let, ze současných 25 let. Teď, když jste během 5 let vystudovali VŠ, měli jste 4 roky doby pojištění. Jak se stavíte k této změně?
Odpovědět těhotná studentka (Nikola , 28.12.2010 21:50)
dobrý den jsem těhotná studentka a v dubnu 2011 se my narodí dítě budu mít nárok na rodičovský příspěvěk? a najaké další věci budu mít nárok když jsem nezaopatřená studentka do 26let je my 22let a chci ve studiu pokračovat i s dítětem.otec dítěte nás opustil
Odpovědět no konečně (neumi , 10.12.2010 20:17)
Konečně,proč by se měly roky počítat,když studovali o 8 let déle než vyučenec a do penze jdou stejně.jen at makaj
Odpovědět invalidni duchod castacni (eva , 16.11.2010 13:07)
je me 38 let jsem po auto havarii jsem na pracovnim urade chtej me vyskrtnout nevim jak se mam branit praci nesezenu dekuji za pomoc nevim kam se mam obratit na pomoc dekuji moc eva
Odpovědět AROGANCE NA UŘADU PRACE (LEMO , 18.1.2010 18:11)
DOBRY DEN MAM PROSÍM VAS PROSBU CHTĚLA BYCH SE ZEPTAT JSEM ČASTEČNĚ INVALIDNI DUCHODCE JEMI 36 LET MAM OMEZENI OD POSUDKOVE KOMISE CO VŠECHNO NEMUŽU DĚLAT BYLA JSEM NA UŘADĚ PRACE A TAM MI PANI NABIZELA PRACU HLAVNĚ NA OSMIHODINOVY NEBO NA DVANACTI HODINOVY UVAZEK KDŽYŽ JSEM ŘEKLA ŽE BYCH TO NEZVLADLA TAK DLOUHO V PRACI. ŘEKLA MI ŽE JI TO NEZAJIMA ZE JSEM ČID A ŽE NEMAM ŽADNY OMEZENI NA PRACOVNI DOBU KDYŽ JSEM PANÍ ŘEKLA ŽE SE MUSIM TED DAT HLAVNĚ DO POŘADKU TAK MÍ PANI AROGANTNĚ ŘEKLA ŽE SI MAM SEHNAT LEKAŘSKOU ZPRAVU OD OBVODNI ŽE NEMUŽU PRACOVAT NA PLNY UVAZEK A ŽE KDYŽ MAM POTÍŽE TAK AT MI TO PANI DOKTORKA NAPÍŠE ŽE JSEM NESCHOPNA PŘIJMOT PRACI PROSIM VAS JE TO TAK NEBO JSEM PANI NA UŘADĚ BYLA JENOM NESYMPATICKA PŘEDEM DĚKUJÍ ZA ODPOVĚD
Odpovědět Re: AROGANCE NA UŘADU PRACE (Jirka , 19.1.2010 14:32)