Na cestách - Změny na nejvyšších postech Finance.cz

12.02.2007 | , FINANCE.CZ
Finance.cz v médiích


Marketing & Media, MaM.cz (12.2.2007) -  V lednu proběhly na serveru Finance.cz dvě personální změny. Dosavadní šéfredaktor serveru Pavel Nesejt se stal ředitelem serveru a na jeho místo nastoupil Michal Ruml, dosavadní redaktor sekce Bydlení a sekce Bankovnictví.

Novou šéfredaktorkou časopisu Týdeník Televize je Simona Kadlíková. Ve vedení titulu tak nahrazuje Danielu Kupsovou. Kadlíková působila jako šéfredaktorka magazínu TV Duel.

Personální změny v Universal McCann

Mediální agentura Universal McCann jmenovala do funkce výkonné viceprezidentky a globální marketingové ředitelky Teu Romano, která v poslední době pracovala v americké Universal T. Romano McCann. Agentura zároveň oznámila jmenování Terezy Houlihan jako vedoucí obchodního rozvoje a komunikace pro region EMEA. Jejím úkolem bude mj. vyřizovat potřeby tuzemské pobočky agentury směrem k T. Romano.

Nová posila vedení Institutu pro PR

V rámci dalšího rozšiřování své mezinárodní působnosti jmenoval Institute for Public Relations (IPR) ve Spojených státech do své správní rady Ernsta Primosche, viceprezidenta a vedoucího firemní komunikace společnosti Henkel. Je jedním z mála Evropanů a zároveň vůbec prvním ředitelem komunikace z německy mluvící země, který byl jmenován do vedení amerického Institutu pro vztahy s veřejností.

Nový ředitel obchodu a marketingu STV

Od 1. února nastoupil na post obchodního a marketingového ředitele STV Pavol Hanzel. Kromě komplexních obchodních aktivit STV patří do jeho kompetencí i realizace ediční činnosti STV -P. Hanzel Zlatý fond, prodej programů, prezentace na mezinárodních festivalech, průzkumy trhu a prodej TV relací. V minulosti působil jako vedoucí marketingové komunikace a mluvčí společnosti Matador, vedoucí marketingu v agentuře SARIO (Slovenská agentura pro rozvoj investic a obchodu) a byl jedním ze zakladatelů FUN Radia.

AutoCont posiluje Dvořák

Do společnosti AutoCont CZ na pozici obchodního a marketingového ředitele segmentu

KARIÉRA - INZERCE

SMB (small and medium business) nastoupil Vladimír Dvořák. Dvořák do AutoContu přišel ze společnosti LogicaCMG, kde pracoval jako manager pro prodej do státní správy. V předchozích letech pracoval jako channel sales a marketing manager ve společnosti Compaq a následně ve firmě Hewlett-Packard, kde zastával funkci ředitele divize osobních počítačů.

Liška nastoupí do Porche

Společnost Porsche Inter Auto CZ vytvořila ve svém týmu novou pozici managing director. Na tuto pozici v dubnu nastoupí David Liška (35). Liška převezme odpovědnost za oblast D. Liška prodeje, servisu, fleetového prodeje, zvyšování spokojenosti zákazníků a rovněž za marketingové aktivity skupiny Porsche Inter Auto. Liška dříve působil ve společnosti Škoda Auto. V roce 1998, po založení Import Volkswagen Group, přešel do této nové firmy.

Změny na nejvyšších postech Finance.cz

V lednu proběhly na serveru Finance.cz dvě personální změny. Dosavadní šéfredaktor serveru Pavel Nesejt se stal ředitelem serveru a na jeho místo nastoupil Michal Ruml, dosavadní redaktor sekce Bydlení a sekce Bankovnictví.
Michal Ruml bude mít na starosti kompletní obsahovou a redakční část serveru, Pavel Nesejt se bude v nové pozici ředitele věnovat strategii a budoucímu rozvoji serveru.
M. Ruml

K united people nastoupila Střechová

Na přelomu roku přišla do komunikační agentury united people Hanka Střechová. Stala se novým senior account managerem jednoho z týmu united people.
Jejím hlavním úkolem H. Střechová bude řízení zakázek pro klienty SPAR a Coca-Cola. V minulosti Střechová působila například v SPKM nebo v produkční agentuře Moravia Propag.

Řezník mění v ČP pozici

Po šesti letech na pozici vrchního ředitele marketingu České pojišťovny (ČP) přechází Miroslav Řezník do oddělení obchodu, a to na pozici vrchního ředitele obchodu pro business segment s odpovědností za prodej přes externí partnery.

Angelis generálním ředitelem HSW Signall

Od 1. února má společnost HSW Signall, která působí jako dodavatel technologických zařízení a materiálů pro výrobu reklamy, nového generálního ředitele. Stal se jím Marek Angelis. Angelis M. Angelis nahradil stávajícího generálního ředitele Martina Melína, jenž dále pracuje pro společnost na pozici marketingového ředitele. Marek Angelis (35) v roce 1997 založil společnost Signall, která začala v České republice a na Slovensku prodávat technologie a materiály pro výrobu reklamy. V roce 2001 se Signall spojil se společností HSW Signware. Ve firmě HSW Signall měl dosud Marek Angelis na starosti prodej a technickou podporu technologií a působil také jako jednatel společnosti.

Nová krev v Reklamní klinice

Do agentury Reklamní klinika nastoupila jako nová produkční Vendula Petříková, která přichází ze společnosti JUMPee, kde působila coby product manager. V nové pozici bude zajišťovat produkce zejména pro nové podlinkové a tiskové projekty. Novou posilou je také Kateřina Urbánková, čerstvá absolventka Univerzity Tomáše Bati. Urbánková využije svých znalostí na pozici acount managerky.

Šírl v Initiative

Do mediální agentury Initiative nastoupil na pozici media buying directora Miroslav Šírl, který má 14leté zkušenosti v mediální oblasti, získané v mediálních agenturách Equmedia, Mediacom M. Šírl a ARBOmedia. Do Initiative přešel z auditorské společnosti Media Strategy.

Krajný míří do realit

David Krajný rezignoval na post ředitele Wrigley pro region střední Evropy a začal se jako majitel master franšízy RE/MAX ČR a SR věnovat soukromým obchodním aktivitám.

Autor článku

Články ze sekce: Finance.cz v médiích