Prázdninovým hitem KB je karta s vlastním obrázkem zdarma v balíčku Extra konto a on-line cestovní pojištění

25.06.2007 | , Komerční banka
Tiskové zprávy


Do horkého léta přichází Komerční banka s ojedinělou nabídkou! V období letních prázdnin nabídne klientům, kteří si pořídí balíček Extra konto, zdarma vlastní obrázek na přední stranu platební karty.

Balíček Extra konto nyní exkluzivně obsahuje novou službu Mojekarta, se kterou si klienti sami mohou navrhnout vlastní design platební karty a umístit na její přední stranu vybraný obrázek nebo fotografii podle vlastního výběru.

„Zájemci o vlastní design karty si mohou na webových stránkách www.mojekarta.cz snadno vyzkoušet jak bude jejich nová karta vypadat,“ uvedl Zdeněk Mojžíšek, výkonný ředitel pro marketing Komerční banky. „Extra konto je balíček typu „all inclusive“, kdy klient získá za jednu cenu všechny produkty, které potřebuje. Kromě služby Mojekarta, klient v rámci balíčku získává pohodlnou a efektivní obsluhu svých financí prostřednictvím telefonního, mobilního a internetového bankovnictví, 2 platební karty, 4 bezplatné výběry z bankomatů KB, internetové transakce zdarma, speciální platební kartu pro platby na internetu a řadu dalších výhod za jedinou cenu,“ dodal Zdeněk Mojžíšek.

Další novinkou, kterou KB ve spolupráci s Komerční pojišťovnou svým klientům v těchto dnech nabídne, je možnost uzavřít si cestovní pojištění prostřednictvím internetu. Díky nové on-line aplikaci již není nutná návštěva pobočky, jednoduchý a rychlý způsob umožňuje klientovi sjednat si kompletní pojištění „šité na míru“  z pohodlí domova nebo kanceláře. Sjednáním cestovního pojištění přes internet navíc klient získá slevu 10 %.

Cestovní pojištění je určeno všem klientům, kteří chtějí svou dovolenou nebo pracovní cestu do zahraničí, ale i po celé České republice, prožít bez starostí. Klienti, kteří si sjednají cestovní pojištění, jsou chráněni před neočekávanými výdaji spojenými s náhlým onemocněním nebo úrazem při svých cestách do zahraničí. Ochranu je možné rozšířit podle potřeby také o úrazové připojištění, pojištění zavazadel, pojištění odpovědnosti za škodu nebo pojištění storna zájezdu.

„On-line prodej si mezi klienty získává stále větší oblibu, proto jsme se ve spolupráci s Komerční pojišťovnou rozhodli nabídnout tuto moderní službu, která šetří čas i peníze. Naším cílem je nabídnout klientům nejlepší a nejpohodlnější řešení,“ uvedla Monika Truchliková, vedoucí marketingu pro retailové bankovnictví Komerční banky.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy