LOG-IN 2008 – pátý ročník logistických inovací úspěšně za námi

21.11.2008 | , LOG-IN-TRANS
Konference


Společnost ATOZ EVENT uspořádala 13. listopadu 2008 v pražském hotelu Ambassador – Zlatá Husa pátý ročník fóra LOG-IN věnovaného inovacím, novým projektům a efektivním řešením v logistice na českém trhu.

Fórum LOG-IN již tradičně přineslo tři úhly pohledu na logistické inovace - interaktivní workshop, soutěž nových logistických projektů a produktů v rámci LOG-IN ocenění a IX. Logistický Business Mixer. Fórum LOG-IN přivítalo celkově na 450 hostů z řad významných logistických profesionálů v České republice.

„Fórum LOG-IN přivedlo dohromady velkou skupinu odborníků z logistiky a průmyslu, kteří sdíleli informace o trhu, navazovali nové kontakty a diskutovali o budoucnosti logistického sektoru v České republice. V rámci workshopu bylo uvedeno i „zelené téma“ trvale udržitelných technologií a průmyslových nemovitostí.  ProLogis je považována za leadera v oblasti trvale udržitelných skladových prostor, a i proto jsme k workshopu LOG-IN měli velmi blízko. Potěšilo nás rovněž  LOG-IN ocenění v kategorii „Skladové prostory“, které získal náš ProLogis Park Úžice, a které jsme převzali na IX. Logistickém Business Mixeru před zraky 350 předních logistických odborníků“ uvedl Jakub Pelikán, viceprezident a market officer pro Českou republiku a Slovensko společnosti ProLogis, která byla generálním partnerem workshopu LOG-IN.

Odpolední WORKSHOP LOG-IN byl nový svou pestrostí konferenčních forem. Představil tři případové studie nových úspěšných logistických projektů, dvě kratší aktuality o novinkách na trhu, průzkum mezi účastníky na klíčové otázky IT v logistice a panelovou diskusi na závěr. Úplnou novinkou workshopu bylo aktivní zapojení jejích účastníků v hlasování o klíčových otázkách ekonomiky. Vystoupilo celkem 15 mluvčích, předních logistických odborníků. V rámci případových studií se představily např. Nové technologie a skladovací procesy automatizovaného skladu KEBEK v Chomutově v podání Dalibora Beka, ředitele společnosti KEBEK a Ronalda Hauzenedera, key account managera společnosti TGW Systems Integration nebo komplexní studie Supply Chain Managementu společnosti Amrest (řetězec fast-food restaurací KFC, Burger King a Starbucks Coffee), kterou přednesli společně Ondřej Rázga, managing director SCM Czech a Jan Polter, prokurista Dachser E.S.T. Případové studie podrobně popsaly výchozí situace projektů, implementace a shrnuly výsledky. Nechyběl ani popis problémových situací, se kterými se projekty setkaly a jejich řešení. Kratší konferenční příspěvky v podobě aktualit představily dvě témata: Ekologické průmyslové objekty – co takové nemovitosti přinášejí a jaká je vlastně situace na českém trhu v podání ProLogis a dále téma RFID – v prezentaci projektu RFID Competence Center – RFID v praxi, který popsal Milan Ludvík, obchodní ředitel GATC. 
Závěr workshopu LOG-IN patřil tématu více než aktuálnímu – prezentaci „Souvislosti vývoje logistiky a ekonomiky“ odpřednášel přední český ekonom Aleš Michl z Raiffeisenbank. Účastníci workshopu se tak dozvěděli jak si vede česká ekonomika a jak její další vývoj ovlivní výrobu, průmysl, služby, prodej a tím i logistiku v České republice. Na ekonomickou přednášku navázala poutavá panelová diskuse Investice v logistice, která poukázala na různé přístupy k investicím do logistiky v době ekonomické recese a to ze strany dodavatelů i uživatelů logistických služeb a produktů. V diskusi zasedli např. Martin Horáček z CADENCE INNOVATION nebo Luděk Drnec z DHL Express. 

Workshop LOG-IN 2008 sponzorsky podporovala řada významných firem působících v logistice. Generálním partnerem workshopu se stala ProLogis, partnery workshopu CCV, D.H.S., DACHSER E.S.T., DELTAX Systems, FIEGE, GS1 Czech Republic, Schoeller Arca Systems, Stow ČR a TGW Systems.
Workshopu se celkově zúčastnilo na 140 logistických odborníků z rozhodovacími pravomocemi.

logo_IN_cz_1.jpgNavazující společenský večer – IX. LOGISTICKÝ BUSINESS MIXER, proběhl pro účastníky workshopu LOG-IN a další VIP hosty z řad logistických odborníků v dalších prostorách hotelu Ambassador – Zlatá Husa. Organizátor připravil bohatý obchodně-zábavný program her a soutěží,  vyhlášení vítězů LOG-IN ocenění logistických inovací, živou hudbu, koktejlové bary, degustace          a rautové občerstvení. Celkem 350 hostů večera tak mělo opět skvělou příležitost pro networking, který je hlavním cílem Logistického Business Mixeru.
Rovněž IX. Logistický Business Mixer se těšil značné podpoře sponzorů. Generálními partnery se staly CTP Invest a FM Logistic, partnery CID International, Linde Material Handling, Oltis Group a Pinnacle.

LOGISTICKÁ OCENĚNÍ „LOG-IN 2008“ tvoří nedílnou součást fóra LOG-IN. Představují jediné ocenění svého druhu v České republice. Věnují se výjimečným logistickým projektům a produktům na českém trhu, které přispívají k rozvoji oboru a mohou být inspirací pro ostatní.
O vítězích v pěti kategoriích pro rok 2008 rozhodla odborná dvanáctičlenná porota v čele s Tomášem Martochem, ředitelem GS1Servis.cz. Přihlášeno bylo celkem 21 projektů. Vítězné projekty čeká mediální podpora v odborném tisku, získaná ocenění lze rovněž volně využívat pro marketingové účely.
Novinkami pro pátý ročník LOG-IN ocenění byly osobní prezentace přihlášených projektů na společném zasedání poroty a rovněž získání písemného hodnocení poroty ke všem přihlášeným projektům / produktům.

Vítězové LOG-IN ocenění 2008:
KATEGORIE: LOGISTICKÉ ŘEŠENÍ NA MÍRU
společnost BOHEMIA CARGO, s. r. o. za projekt Skladování a nákup pomocných a režijních materiálů pro Alcan Děčín Extrusions, s. r. o. 
 
KATEGORIE: SKLADOVÉ PROSTORY
společnost ProLogis, s. r. o. za projekt ProLogis Park Úžice

KATEGORIE: IT PODPORA PRO LOGISTIKU
společnost JERID spol s r. o. za projekt SIMON – Systém Inteligentního MONitoringu železničních nákladních vozů

KATEGORIE: MANIPULAČNÍ TECHNIKA
Společnost STILL spol. s r.o. za projekt Čelní elektrické vysokozdvižné vozíky řady RX20 a RX60 vybavené systémem Blue-Q

KATEGORIE: TECHNICKÉ VYBAVENÍ PRO LOGISTIKU
společnost ALFA PLASTIK a. s. za projekt Přepravka PENAM s RFID

LOG-IN 2008 v číslech:
15 mluvčích workshopu
140 účastníků workshopu
350 účastníků VII. Logistického Business Mixeru
5 vítězů LOG-IN ocenění logistických inovací

Pro více informací, prosím, neváhejte kontaktovat:
ATOZ EVENT, s. r. o., Irena Seibertová, Logistics Events Manager
Tel.: +420 246 007 230, E-mail: irena.seibertova@atoz.cz, www.log-in.cz

O společnosti ATOZ EVENT
ATOZ EVENT, s. r. o. patří na českém trhu k předním společnostem působícím v oblasti logistiky a retailu. Specializuje se na organizování odborných kongresů, konferencí / workshopů a společenských akcí. Mezi vlastní dlouhodobé projekty patří například logistické fórum LOG-IN a logistický kongres EASTLOG, golfový turnaj pro logistické specialisty s názvem golfLOG, Retail Business Mixer (VIP společenské setkání odborníků z maloobchodu), Logistický Business Mixer (VIP společenské setkání logistických odborníků), marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka nebo nový projekt pro nezávislý trh SAMOŠKA. Firma je součástí skupiny Atoz Group, do které patří také vydavatelství Atoz Publishing publikující odborné časopisy Zboží & Prodej, Horeka, RetailBiz, Spiritor a Systémy Logistiky. Atoz Group působí na českém trhu od roku 1993, v roce 2006 vstoupil se svými logistickými projekty i na slovenský trh (logistická fóra LOG-IN SK a SLOVLOG, časopis Systémy Logistiky). Více informací naleznete na www.atoz.cz.

 

DSC_2734_1.jpg

 

DSC_1944_1_1.jpg

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference