Kooperativa připravila na svých stránkách informace o tom jak postupovat při hlášení pojistné události. Jedná se o následující kroky, jak postupovat při hlášení škody:
-
vyplnit písemné hlášení škodní události (formuláře jsou k dispozici ke stažení na www.koop.cz)
-
vypracovat seznam zasažených věcí s uvedením pořizovací ceny věci, stáří a rozsahu poškození věcí
-
je-li to možné, přiložit doklady o pořízení poškozených a zničených věcí
-
Pokud je to možné, zasažené věci nepodléhající zkáze roztřiďte a ponechejte do prohlídky pracovníkem pojišťovny. Pokud je nutné zlikvidovat zasažené věci např.potraviny, věci podléhající zkáze před prohlídkou, proveďte jejich fotodokumentaci.
-
Poškozené zaplavené věci vysušte, elektrické spotřebiče nezapínejte a zabezpečte posouzení odbornou opravnou.
Po podání ohlášení pojistné události budou klienti pojišťovny kontaktováni. Bude domluven termín návštěvy u poškozeného, případně další postup jak se chovat před termínem návštěvy. Je proto třeba uvést číslo telefonu, na kterém vás mohou pracovníci zastihnout.
Zajištěním uvedených kroků přispějete k urychlenému a bezproblémovému vyřízení Vaší škodní události. Bezplatná telefonní linka 0800-105 105.