Informace pro klienty Kooperativy

16.08.2002 | , Finance.cz
Domovská stránka


Jaký je postup zvolit pro usnadnění  vyřízení škodní události? Tentokrát informace z Kooperativy.

Kooperativa připravila na svých stránkách informace o tom jak postupovat při hlášení pojistné události. Jedná se o následující kroky, jak postupovat při hlášení škody:

  1. vyplnit písemné hlášení škodní události (formuláře jsou k dispozici ke stažení na www.koop.cz)
  2. vypracovat seznam zasažených věcí s uvedením pořizovací ceny věci, stáří a rozsahu poškození věcí
  3. je-li to možné, přiložit doklady o pořízení poškozených a zničených věcí 
  4. Pokud je to možné, zasažené věci nepodléhající zkáze roztřiďte a ponechejte do prohlídky pracovníkem pojišťovny. Pokud je nutné zlikvidovat zasažené věci např.potraviny, věci podléhající zkáze před prohlídkou, proveďte jejich fotodokumentaci.
  5. Poškozené zaplavené věci vysušte, elektrické spotřebiče nezapínejte a zabezpečte posouzení odbornou opravnou.

Po podání ohlášení pojistné události budou klienti pojišťovny kontaktováni. Bude domluven termín návštěvy u poškozeného, případně další postup jak se chovat před termínem návštěvy. Je proto třeba uvést číslo telefonu, na kterém vás mohou pracovníci zastihnout.

Zajištěním uvedených kroků přispějete k urychlenému a bezproblémovému vyřízení Vaší škodní události. Bezplatná telefonní linka 0800-105 105.

Autor článku

Elena Ondrová


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: Domovská stránka