Vodafone loni zvýšil počet klientů o 114.000 na tři miliony

04.02.2010 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 4. února (ČTK) - Mobilní operátor Vodafone loni v Česku zvýšil počet zákazníků o 114.000 na 3,006 milionu lidí. V posledním loňském čtvrtletí firmě přibylo 22.000 zákazníků. Firma to uvedla v tiskové zprávě. Přírůstek nových zákazníků byl zhruba poloviční proti roku 2008.

Průměrný měsíční výnos z telekomunikačních služeb v posledním loňském čtvrtletí Vodafonu klesl z 583 na 514 korun na klienta.

"To, že se nám daří stále růst i na vysoce nasyceném trhu, ukazuje, že lidé oceňují naše zákaznicky orientované nabídky, které jim umožňují mnohem intenzivněji využívat multimediální služby, jako je internet v mobilu, nebo MMS. To zpětně posiluje jejich spokojenost s našimi službami," uvedla generální ředitelka Muriel Antonová.

Podíl lukrativnějších tarifních zákazníků na celkovém počtu byl 52,1 procenta, což je o půl procentního bodu více než ve třetím čtvrtletí.

Konkurenční operátoři zatím výsledky za loňský rok nezveřejnili. T-Mobile měl na konci září téměř 5,5 milionu zákazníků a O2 4,9 milionu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK