Europ Assistance přichází s pojištěním asistenčních služeb s nejvyšším plněním

28.04.2010 | , Europ Assistance
Tiskové zprávy


Společnost Europ Assistance s.r.o., připravila nové pojištění asistenčních služeb AutoHelp a DriveCard, které je určené přímo pro české motoristy.

Uvedené služby zajistí pomoc v případech pojistné události na vozidle nebo poskytnou pomoc pojištěné osobě bez ohledu na typ vozidla. Zároveň se jedná o pojištění s nejvyšším plněním pro ČR i Evropu.

Pojištění asistenčních služeb AutoHelp a DriveCard jsou novou generací služeb, které vycházejí a navazují na tradiční služby poskytované lokálními autokluby. Výhodou je, že služby jsou poskytovány bezplatně do výše pojistného plnění a zákazník se může soustředit na řešení vzniklé situace. O výši plnění je informován asistenční centrálou. Zároveň se jedná službu typu pojištění, která podléhá zákonným povinnostem, a narozdíl od klubových služeb mají zákazníci jistotu v poskytnutí plnění.

„Nabídka pojištění asistence pro koncové zákazníky odráží dlouholeté zkušenosti Europ Assistance v poskytování služeb významným pojišťovnám na českém i slovenském trhu a plynou i ze spolupráce se 14 výrobci automobilů. Jen za loňský rok poskytla skupina Europ Assistance více než 10,8 milionů asistenčních zásahů, provedla 2,6 milionů odtahů a pro více než 34 000 osob jsme zajistili leteckou přepravu,“ říká Josef Woerner, ředitel Europ Assistance Česká republika.

AutoHelp a DriveCard v současnosti nabízí ve srovnání s ostatními klubovými službami nejvyšší pojistné plnění (ve variantě Plus), konkrétně 8 000 Kč na zásah v České republice a až 500 euro na cestách po Evropě. Tato varianta navíc zahrnuje i ubytování a dopravu vozidla do ČR. Rozdíl mezi asistencemi je, že pojištění AutoHelp je vázáno na konkrétní automobil bez ohledu na řidiče a DriveCard zase na konkrétního řidiče, kterému je poskytováno plnění pro jakýkoliv osobní automobil, který v momentě události řídí. Navíc poslední uvedená služba je pro koncové zákazníky unikátní, jelikož byla dříve dostupná pouze pro VIP zákazníky bank k jejich platinovým kreditním kartám.

Pojištění AutoHelp a DriveCard zajišťuje pomoc v případě nehody, poruchy, defektu pneumatiky, při nedostatku paliva i při vybití baterie. Asistenční centrála pak zajistí potřebné informace, technickou pomoc a případně i náhradní ubytování nebo dopravu. Při vzniku události se pojištěné osobě poskytují kompletní údaje o poloze nejbližšího autorizovaného servisu a telefonická konzultace s odborníkem na daný typ vozidla. V případě nouze je na místo události vyslán technik pro odstranění poruchy nebo centrála zajistí odtah a přepravu cestujících do nejbližšího autorizovaného servisu či uschování vozidla. Dle závažnosti poruchy a možností jejího odstranění je zajištěno ubytování cestujících, přeprava vlakem zpět nebo na cílové místo či zapůjčení náhradního vozidla.

Europ Assistance se ve spolupráci s automobilkami výrazně podílí na rozvoji nových telematických služeb, které v případě nehody hned alarmují odpovídající bezpečnostní složky a mohou včasným upozorněním zvýšit šanci na záchranu života. K již testovaným službám patří například systém, který dokáže v terénu diagnostikovat poruchu nepojízdného vozidla přes mobilní telefon, čímž se zvýší počet poruch odstraněných na místě. Europ Assistance se tak dlouhodobě zasazuje o vyšší bezpečnost na silnicích.

V loňském roce vzrostl obrat asistenčních služeb Europ Assistance pro automobily o 68 % a v této oblasti spolupracuje s významnými společnostmi, jako jsou například FIAT Česká Republika včetně jeho značek FIAT, Alfa Romeo, Lancia, dále se společností Honda Česká republika (asistence pro motocykly), Hyundai Motor Czech a s pojišťovnami Direct a Chartis.

„S vědomím, že se v případě nehody o vše postará Europ Assistance, jsme opět posunuli pomyslnou laťku pohodného a bezstarostného cestování,“ dodává na závěr J. Woerner.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy