OUTSOURCING - Jaké jsou skutečné úspory?

14.09.2010 | , economia
Konference


Vydavatelství Economia, a.s. pořádá odbornou konferenci. Trendy, reálná očekávání, kvalita služeb, právní aspekty a zkušenosti firem.

Termín konání: 23.09.2010, 9:00 – 15:00
Místo konání: hotel President, Nám.Curieových 100, Praha 1, mapa a podrobnosti zde

Cílem konference je: ukázat na konkrétních případových studiích, jaké skutečné úspory outsourcing přináší a jak efektivně minimalizovat vznik možných rizik.
V neposlední řadě také inspirovat přednesenými příklady a rozvinout diskusi.

Konference je určena především pro: finanční ředitele a manažery, výkonné ředitele, ředitele strategie obchodních společností; jednatele a majitele malých a středních podniků; odbornou veřejnost a média

Program:

Ondřej Matuštík / Senior konsultant oddělení Consulting / PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o. 
„Srovnání globálních trendů v oblasti outsourcingu;
které služby již dominují světu a které k tomu spějí?„

 - Jak lze chápat outsourcing, jeho hlavní důvody a přínosy
 - Opravdu mohou vydělat obě strany? Vyplatí se to?
 - Nejnovější trendy na globálním trhu outsourcingu
 - Je outsourcing určen jen pro globální společnosti?

Edita Ševcovicová / partner, daňový poradce / Fučík & partneři, s.r.o. 
Ludmila Malimánková / partner, vedoucí účetního oddělení / Fučík & partneři, s.r.o.
„Outsourcing účetnictví a mezd – výhody & nevýhody, možnosti, případová studie“
 
 - Problematika outsourcingu v oblasti účetnictví a mezd
 - Porovnání výhod a nevýhod externího a interního zpracování, včetně bezpečnosti dat,   ochrany osobních údajů apod.
 - Přehled rozsahu možných služeb
 - Příklad z praxe jak funguje dlouhodobý vztah zákazníka a poskytovatele


Petr Bucher / jednatel / ComGate CallExpert
Karel Vaněk / Customer Care Director / UPC Česká republika, a.s.
Případová studie:
„Spolupráce s klientem v oblasti call center – dialog klienta a zadavatele“

- Outsourcing Customer care procesů z pohledu zadavatele - PROČ
- Outsourcing Customer care procesů z pohledu poskytovatele - JAK
- Případová studie
- Výhody outsorcingu z pohledu zadavatele
- Slabá místa a oblasti zasluhující zvýšenou pozornost
- Diskuse

Coffee Break

Petr Rys / majitel / Alukola.cz
Případová studie: 
„Outsourcing skladování, kompletace a logistiky pro eshop“

- Zkušenosti po roce fungování

David Doležel / ředitel Direct Marketingu Česká republika a Slovensko
CHARTIS EUROPE S.A.
Případová studie:
„Outsourcing v oblasti prodeje“

- Outsourcing jako komplementární součást businessu
- Hlavní benefity outsourcingu při prodeji služeb
- Úspory a profit vyplývající z využívání služeb externích dodavatelů


Martin Záklasník / Vicepresident for Sales and Business Operations,
 T-Systems Czech Republic a.s.
 Případová studie:
 „Úspora nákladů pomocí cloud computingu“

 - Finanční model snižování nákladů optimalizací infrastruktury
 - Konkrétní opatření k dosažení úspor
 - Příklad z praxe: projekt realizovaný v ČR na bázi cloud computing

Hana Stiborová / ředitelka divize Business Process Outsourcing / OKIN GROUP, a.s.
 „Outsourcing "back office/front office" služeb“

 - Případová studie: Outsourcing secure services
 - Případová studie: Outsourcing customer care services
      - zadání zákazníka, zajištění projektového řízení, realizace aneb co se povedlo a nepovedlo
      - doporučení plynoucí ze zkušenosti, výsledek převodu služby
 - Hodnocení klienta - přínosy, rizika, doporučení


Diskuse a dotazy
Oběd

Organizuje: Economia, a.s. Divize konferencí a seminářů 

logo1_1.jpg

 

Generální partner:

logo2.jpg

 

Partneři:

logo3.jpg   logo4.jpg
               

Mediální partneři:  

logo5.jpg     logo6.jpg         

    

Cena bez 20% DPH: 4900,- Kč

Přihláška ZDE

 


Autor článku

Tiskové zprávy  

Články ze sekce: Konference