Generální ředitel společnosti Fabrizio Freda uvedl, že podniku pomohla zvýšit tržby intenzivní reklama. Výrobce kosmetiky také zvýšil odhad výsledku za celý rok.
Čistý zisk bez mimořádných příjmů a výdajů dosáhl 97 centů na akcii, zatímco analytici podle Thomson Reuters tento výsledek čekali o 20 centů nižší. Tržby vzrostly o 14 procent na 2,09 miliardy dolarů, když je analytici odhadovali na 2,02 miliardy.
Podnik dodává, že mu rostly tržby za péči o pleť, líčení a parfémy a že obrat stoupl napříč regiony. Silné byly zejména příjmy z obchodů v cestovním ruchu, hlavně na letištích, a v takzvaných mladých ekonomikách. O dvojciferná procenta stouply tržby na amerických kontinentech, v Evropě, na Blízkém východě a Africe i v regionu Asie-Tichomoří.
Za celý rok Estée Lauder odhaduje zisk na akcii na 2,90 až 3,10 dolaru. Předchozí rozpětí bylo 2,80 až 3,05 USD, napsala agentura AP.