Mediaservis spustil v Praze a Brně vlastní poštovní doručování

08.12.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 8. prosince (ČTK) - Společnost Mediaservis spustila vlastní doručovací síť pro poštovní zásilky, kterou chce konkurovat České poště. Služby zatím nabízí v Praze a Brně, v příštím roce chce síť pod názvem MediaPost rozšířit do dalších 400 měst a obcí. Firma to dnes uvedla v tiskové zprávě.

Poštovní doručovatelé MediaPostu budou postupně doručovat klasickou denní poštu občanům i firmám ve městech a obcích nad 3000 obyvatel. Rozšiřovat svou síť chce firma zhruba ve dvouměsíčních cyklech a zaměří se výhradně na český trh.

"Konkurovat budeme rychlostí, kvalitou služeb a také cenou. Nejde jen o jinou barvu uniforem poštovních doručovatelů. Profesionální poštovní doručovací síť MediaPostu je první skutečně viditelnou konkurenci dosud monopolnímu národnímu poštovnímu operátorovi," uvedl jednatel Mediaservisu Michal Koliandr.

Mediaservis se připravuje na úplnou liberalizaci poštovního trhu, která přijde na začátku roku 2013. V tu dobu padne poslední monopol státní České pošty na doručování zásilek o hmotnosti do 50 gramů za cenu nižší, než 18 korun. Za poskytnutý monopol pošta zajišťuje základní služby i v oblastech, kde je pro ní tato činnost ztrátová.

Mediaservis se dosud zabýval zejména distribucí tisku a adresných a neadresných reklamních zásilek. Roční obrat firmy je přes 1,2 miliardy korun. Mediaservis zaměstnává přes 9000 lidí, na poštovním trhu působí již od roku 1999 a od roku 2003 disponuje celoplošným pokrytím území České republiky.

Autor článku

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK