Česká spořitelna má přes 865 tis. uživatelů přímého bankovnictví

20.01.2004 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


V současné době využívá přímé bankovnictví České spořitelny více než 865 tis. aktivních klientů z řad občanů. Česká spořitelna má tak jednoznačně největší počet uživatelů telefonního a internetového bankovnictví na trhu v České republice.  

"Doslova hitem minulého roku se mezi klienty stal Servis 24 Internetbanking. Počet uživatelů této služby se meziročně zvýšil o 313 %. Internetbanking České spořitelny patří mezi nejmodernější služby přímého bankovnictví na trhu, což dokazuje obrovský zájem klientů. S počtem uživatelů Internetbankingu rovněž významně roste počet a objem transakcí provedených prostřednictvím této služby. Zatímco například v prosinci 2002 klienti provedli 135.400 transakcí, v prosinci 2003 počet transakcí přes Internetbanking činil již 504.350, což je téměř čtyřnásobek," uvedl Aleš Mamica, ředitel úseku přímé bankovnictví.  

Vývoj počtu uživatelů služeb přímého bankovnictví a jejich meziroční přírůstek:

 

k 31.12.02

k 31.12.03

Absolutní změna 

Změna v %

SERVIS 24 - Telebanking

320 951

497 474

+176 523

55

SERVIS 24 - Internetbanking

68 665

283 426

+214 761

313

GSM Banking

64 811

81 615

+16 804

26

Počet uživatelů celkem

454 427

862 515

+408 088

90

V závěru minulého roku se přímé bankovnictví pro občany podílelo na počtu platebních příkazů - nejčastějších klientských transakcí v České spořitelně - více než 25 %. U jednotlivých služeb přímého bankovnictví pak tento podíl činil: Servis 24 Internetbanking – 55 %, Servis 24 Telebanking – 32 % a GSM Banking – 13 %.

Zdroj: Tisková informace České spořitelny

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ