Jak se NEstát jednou z firem, které bombardují trh necílenými newslettery

20.11.2012 | , VIV NETworks
Tiskové zprávy


Zákazníci si začínají stěžovat na otravné newslettery slevových portálů a eShopů, které je i několikrát za týden masírují svoji necílenou nabídkou. Čím blíže k Vánocům, tím se frekvence zvýší a nebude to lepší ani v lednu, kdy jsou výprodeje.


Ze studií vychází, že zákazníci jsou líní se odhlašovat z e-mailingu a kolikrát raději kliknou na SPAM tlačítko a to snižuje kredibilitu e-mailového serveru eShopu díky SPAM filtrům. Pokud nechcete být součástí bombardování národa necílenými e-maily, pak je pro vás určena I. E-mailing konference v Praze.

I. E-mailingová konference v Praze vám na konkrétních příkladech ukáže jak jako eShop nebo jednoduše eCommerce firma můžete zasílat i mnohem méně e-mailů a současně zdojnásobíte obrat z e-mailingu. Pokud si myslíte, že to není možné tak se registrujte na konferenci a zeptejte se těch, kteří těchto výsledků dosáhli.

Velmi účinné jsou automatické e-mailingové kampaně, které jsou spouštěny e-mailing technologií, v případě ČR se jedná o Silverpop, na základě aktivity v newsletteru, na webu nebo v eShopu. Typickým příkladem je kampaň zaměřená na návštěvníka webu, který si dal zboží do košíku, ale nedokončil nákup. Pak Silverpop nevtíravě informuje návštěvníka e-mailem, že má nedokončenou objednávku a zda potřebuje pomoci s výběrem platby nebo způsobem doručení, či jinou pochybnost. Průměrně 50% takto kontaktovaných zákazníků dokončí nákup. Teď je jen otázkou kolik % návštěvníků nedokončí nákup právě u vás.

I. E-mailingová konference je i pro B2B klienty. Hodnota kontaktu v B2B podnikání je mnohem větší než v B2C, proto je velmi důležité, aby komunikace byla personalisovaná a cílená na potřeby obchodního partnera. Na konferenci vystoupí i Roman Řípa, odborník na probelmatiku generování a rozvoj obchodních příležitostí v B2B pomocí e-mailingu. Řešení pro B2B klienty je poměrně unikátní a využívá se i v B2C podnikání, kde pracujete s firemní nebo řekněme VIP klientelou. Silverpop scoruje návštěvníka nejen podle chování na webu a z jeho historických nákupů, ale jaké má dotyčný příjemce e-mailů postavení ve firmě, zda v procesu nákupu jen doporučuje nebo přímo rozhoduje. Jeho postavení dává scoring v Silverpopu určitou váhu a v kombinaci jeho aktivity na webu systém v reálném čase vyhodnocuje obchodní příležitost. Cílem je, aby byl takový zákazník včas kontaktován obchdoníkem nebo přes call centrum a podchycen jeho zájem osobním přístupem. Pro tyto účely Silverpop generuje e-mail odeslaný obchodníkovi nebo na call centrum s informací o koho se jedná, kontaktní informace a o co vše se na webu zajímal.

Pokud nemáte jasno jak koordinovat jednotlivé on-line komunikační kanály, tak Jan Javornický z Media Factory poradí jak si vše naplánovat a následně pohlídat. Jan vysvětlí na co si při multikanálové on-line komunikaci dát pozor a čeho se vyvarovat, abyste nedělali základní chyby. V přednášce budeme hovořit o e-mailingu, microsite a Facebooku.

Kapacita sálu je omezena, proto si rezervujte místo včas.

Více informací včetně registrace na www.emailingkonference.cz  

Čas: 27.11.2012 od 9.00 - 14.00

Kde: Lisabonská 4, Praha 9 u O2 Arény

Garant: Silverpop Systems Inc.

Web: www.emailingkonference.cz

Registrace: http://www.emailingkonference.cz/registrace.html

 

 

 

Autor článku

Komerční sdělení

Články ze sekce: Tiskové zprávy