Centropol Telecom chce do konce příštího roku 200.000 klientů

27.08.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 27. srpna (ČTK) - Nový virtuální mobilní operátor Centropol Telecom chce do konce roku získat 60.000 zákazníků. Na konci roku 2014 očekává až 200.000 klientů. Spustit nabídku chce 9. září. Na dnešní tiskové konferenci to uvedli zástupci firmy.

Centropol Telecom je sesterská společnost distributora energií Centropol Energy ze skupiny Centropol Group, která má přes 350.000 zákazníků. Operátor chce oslovit klienty skupiny, ale i další domácnosti.

Zákazníkům firma nabídne volání do ostatních sítí od 1,50 Kč za minutu; na stejné ceně startuje například Tesco Mobile. Tarif pro neomezené volání do všech sítí vyjde na 695 Kč měsíčně se závazkem na dva roky. Odběratelé elektřiny nebo plynu od Centropolu budou mít tarifní zvýhodnění.

Centropol bude využívat pro své mobilní služby síť Vodafonu, s nímž se dohodl na pronájmu infrastruktury. "Komplexní služby zahrnující fakturaci, zákaznický portál, call centrum, jednoduše kompletní technickou podporu budeme zajišťovat my, stejně jako je tomu u stávajících dominantních mobilních operátorů," uvedl obchodní ředitel skupiny Centropol Lukáš Pokrupa. Příští rok chce nabídnout i tarify pro firmy a také služby pevných linek.

Dnes začaly nabízet služby virtuálního mobilního operátora i společnosti SMART Comp. a Planet A, které přišly se třemi tarify podle přání zákazníků. V pondělí oznámila ČD - Telematika, že nabídne velkoobchodně mobilní služby pro menší virtuální operátory. Virtuálních operátorů je v současnosti v Česku zhruba desítka a dohromady mají několik set tisíc klientů. Zřejmě největší je první virtuál Blesk Mobil, který měl v červnu 250.000 zákazníků.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK