Deichmann otevře v Česku až 50 prodejen obuvi, nyní jich má 100

18.09.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 18. září (ČTK) - Obuvní řetězec Deichmann, který je jedničkou na domácím trhu s obuví, chce v Česku dál expandovat. V dalších letech otevře 30 až 50 nových prodejen. Nyní jich má sto. Loni obrat firmy vzrostl o 2,5 procenta na 1,6 miliardy korun. V příštím roce chce firma spustit e-shop. Společnost to oznámila na tiskové konferenci.

"V České republice vidíme potenciál šesti až deseti nových prodejen ročně. To představuje investice okolo 6,8 milionu korun na nově otevřenou prodejnu," uvedl jednatel firmy Karel Madzia. Deichmann prodal loni v ČR 3,28 milionu párů bot.

Deichmann plánuje v ČR také spustit internetový obchod. "Vycházíme z toho, že by se tak mohlo stát začátkem roku 2014," dodal Madzia. Orientaci na český trh podle něj podtrhuje i skutečnost, že firma až 15 procent sortimentu vytváří speciálně pro Česko.

"Zákazníci jsou citliví na cenu a orientují se podle nejlepšího poměru ceny a kvality, zvláště v současné hospodářské krizi. Patrně nejvíce klesají výdaje za elegantní business oblečení, nejméně za obuv," uvedl předseda správní rady společnosti Heinrich Deichmann.

Řetězec Deichmann otevřel v ČR první prodejnu v roce 2003, v současnosti zaměstnává v Česku 677 pracovníků.

Autor článku

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK