Na horách podle ČOI přibylo nedostatků ve službách

24.02.2015 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 24. února (ČTK) - Poskytovatelé služeb v horských střediscích ve více než třetině případů, které koncem minulého roku prověřila Česká obchodní inspekce (ČOI), své zákazníky šidili. Poměr nedostatků byl vyšší než v minulých dvou letech. Inspektoři navštívili restaurace, stánky s občerstvením, ubytovací zařízení a půjčovny a servisy sportovního vybavení.

\"V průběhu 53 kontrol zjistili nedostatky ve více než třetině z nich, a to nejčastěji porušení zásad poctivosti prodeje,\" informoval ČTK mluvčí ČOI Jiří Fröhlich.

Většina z nepoctivých prodejců zaplatila pokutu na místě, se dvěma podnikateli je vedeno správní řízení, doplnil mluvčí. Pravomocně tak inspektoři uložili 17 pokut v hodnotě 17.500 korun. V kontrolách horských středisek budou pokračovat až do konce sezony.

\"Po první etapě kontrolní akce nejsou výsledky kontrol příliš povzbudivé, neboť poměr nedostatků je vyšší než v minulých dvou letech. Jedná se však o průběžné hodnocení, protože akce zaměřená na kontroly provozoven ve střediscích zimních sportů bude pokračovat až do konce března,\" uvedl Fröhlich.

Autor článku

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK