Jsou nabízené on-line firemní systémy skutečně on-line?

18.11.2015 | , WAK INTRA
Komerční sdělení


Výhody a nevýhody on-line systémů již byly mnohokrát popsány a rozebrány ze všech stran. Stejně tak i finanční stránka věci pronájmu systému, který zaručuje zákazníkovi nastavení vyrovnaného a odhadnutelného cash-flow.

Proto není žádným překvapením, že na trhu ekonomických, potažmo ERP systémů, je nabízena celá řada řešení, která se pyšní přídomkem on-line, cloud computing nebo SaaS (software jako služba). Ale jsou tato řešení opravdu on-line? 

INTRA_PRC_1_ZAK


Ano i ne. Kámen úrazu je skryt ve významu slova „on-line“, pod kterým si každý může představit něco jiného. Z pohledu dodavatele je systém, ke kterému se můžete vzdáleně připojit, dostatečně on-line. Už se zde ale neřeší, že před tím než se připojíte, musíte si do počítače nainstalovat klientskou část systému nebo software pro vzdálené připojování nebo alespoň doplněk do internetového prohlížeče.

INTRA_PRC_2_CRM


Uživatel si ale jako on-line systém představuje takový, který mu umožní založit si zakázku, vystavit fakturu nebo si prohlédnout aktuální ekonomické výsledky kdykoliv a kdekoliv. V práci, doma, u zákazníka, na dovolené... Bez omezení na jakémkoliv zařízení připojeném do internetu.

A přesně takové vlastnosti Vám nabízí obchodně-ekonomický systém WAK INTRA – skutečný online systém. K práci nepotřebujete nic než počítač a internetový prohlížeč, přesto máte svoje data vždy po ruce, ať jste kdekoliv. 

INTRA_PRC_3_Org


V kombinaci s pořízením systému formou pronájmu v datovém centru, v tzv. cloudu, získáváte systém, který je:
  • vždy přístupný – provozování v cloudu vám umožní pracovat kdykoliv a odkudkoliv
  • vždy aktuální – okamžité zapracování legislativních změn i nových funkcí do systému
  • vždy srozumitelný – jednotné intuitivní ovládání ve všech modulech
  • vždy bezpečný – denní zálohování dat na více míst + pravidelná údržba serverů
  • vždy výhodný – možnost měnit počty licencí dle potřeby každý měsíc

Komplexnost systému WAK INTRA
WAK INTRA pokrývá všechny firemní agendy počínaje obchodními moduly (zakázka, CRM a skladová evidence), přes komplexní ekonomickou část (fakturace, pokladna, banka, účetnictví a majetek) až po personální a mzdovou evidenci. Pro komunikaci s obchodními partnery a odběrateli je k dispozici integrovaný e-shop a zákaznický portál (helpdesk).

Jaké další funkce budete mít k dispozici?
  • integraci s rejstříkem ARES
  • kontrolu solventnosti partnerů pomocí služby Credit Check
  • zasílání faktur mailem v PDF nebo ISDOC formátu včetně elektronického podpisu
  • spolupráci s čtečkou čárových kódů
  • napojení na portál veřejné správy, portály zdr. pojišťoven nebo zákaznické externí systémy

Podrobnější informace o systému WAK INTRA získáte na produktových stránkách www.wakintra.cz.
Využít můžete i bezplatné prezentace  - stačí se obrátit na obchodní oddělení firmy WAK System.

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení