O2 chce nabídnout neomezené tarify i na pevných linkách

26.11.2015 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 26. listopadu (ČTK) - Operátor O2 chce nabídnout neomezené tarify i na pevných linkách. Začal proto testovat neomezené volání do všech tuzemských sítí, včetně mobilních, za měsíční paušál 299 korun. V prvním čtvrtletí příštího roku se rozhodne, zda tarify zavede. ČTK to dnes sdělil marketingový ředitel firmy pro segment domácností David Duroň. V tuzemsku žádná jiná společnost podobnou službu nenabízí.

Počet pevných linek operátora O2 v posledních letech klesá, tempo se ale zpomaluje. Na konci třetího čtvrtletí využívalo fixní hlasové linky od O2 celkem 864.000 zákazníků, což bylo o devět procent méně než před rokem.

Vedle tarifu Volání ČR operátor vytvořil pro volání na pevných linkách i nabídku Volání Svět, která vedle neomezeného telefonování po ČR obsahuje i 1000 volných minut do zahraničí za 549 Kč měsíčně. Nabídky nezahrnují žádné smluvní úvazky. Před dvěma lety O2 přišla s neomezenými tarify Free v mobilních sítích, které umožnily volat za paušál 750 korun měsíčně. Znamenalo to snížení cen o dvě třetiny.

\"Zvažujeme, zda podobnou revoluci, jakou jsme přinesli s mobilními neomezenými tarify Free, nepřenést i do světa pevných linek. Chceme jít dokonce o krok dál, proto testujeme například i nabídku neomezeného volání do zahraničí. I zákazníkům pevných linek chceme ukázat, že díky neomezeným tarifům nemusí počítat minuty, řešit, zda volají ve špičce nebo ne, zda volají na pevnou linku nebo mobilní číslo v síti O2 nebo u konkurence,\" uvedl Duroň.

Varianty nabídek firma otestuje pilotním projektem zaměřeným na několik tisíc zákazníků. Chce zjistit, jak různí zákazníci na neomezené tarify reagují. \"Pilotní projekt vyhodnotíme a podle toho se v prvním čtvrtletí roku 2016 rozhodneme, jak dál. Nyní detaily nabídky nejsou finální,\" dodal.

Zákazníky firma v rámci pilotního projektu o všech změnách v tarifu informuje v jejich pravidelném vyúčtování. Všem zákazníkům zařazeným do testu zároveň pošle dopis, ve kterém jim všechny změny vysvětlí. \"Přestože pro velkou část zákazníků se jedná o výhodnější nabídku, než je ta stávající, mají možnost službu kdykoli vypovědět,\" doplnil Duroň.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK