Letošní obrat společnosti by podle obchodní ředitelky měl být zhruba 135 milionů korun, což by bylo je přibližně o tři procenta více než loni.
Příští rok chce společnost investovat i do současné výrobní haly, která by se měla rozšířit. Náklady společnost odhaduje na čtyři miliony korun. Vedení společnosti také plánuje větší zaměření na dárkovou kosmetiku, například s obsahem pivního extraktu.
Mezi produkty, o které je největší zájem, jsou podle Štěpánkové tradiční výrobky, například odličovací přípravky, přípravky s koenzymem Q10, řady pro problematickou pleť nebo výživný krém, který obsahuje parfemaci Rybíz-Oranž, podle prvních slabik tohoto názvu byl Ryor pojmenován. \"Jinak sledujeme i růst zájmu o nové produkty, například řadu s arganovým olejem či s obsahem mořských řas,\" doplnila obchodní ředitelka.
Společnost Ryor byla založena v roce 1991, má celkem 80 zaměstnanců. Sídlo společnosti je v Praze, ale výroba je v Kyšicích poblíž Unhoště na Kladensku. Ryor má také v ČR několik firemních prodejen, pobočky fungují i na Slovensku. Ryor se snaží expandovat do zahraničí, spolupracuje s obchodními partnery například v Rusku, na Ukrajině, Německu, Nizozemí, Španělsku, Finsku, Velké Británii, USA nebo Mexiku.