Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta přichází s novým produktem Euro Čtení na víkend

12.02.2016 | , Mladá fronta
MAKRODATA A EU


Ekonomický týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta přichází s novou aplikací pro mobily i tablety (určené pro iOS a Android), která umožní využívat nový produkt Euro Čtení na víkend. Zpravodajská divize Euro E15 tak pro čtenáře rozšiřuje svou dosavadní nabídku mobilních titulů.

„Tištěné Euro je na stáncích v pondělí a my jsme teď připravili novinku, kdy si elektronické vydání čtenáři budou moci stáhnout již v pátek v 19 hodin. To znamená, že již krátce po uzávěrce,“ řekl Michal Půr, šéfredaktor týdeníku Euro. Nový produkt je ideální službou pro ty, kteří chtějí mít informace velmi rychle, a také pro ty, kteří nemají čas na čtení během pracovních dnů.

Nový produkt Euro Čtení na víkend bude doprovázet marketingová kampaň se slogany Cestujte časem a Buďte o krok napřed!. Kampaň bude nasazena v rádiích (Český rozhlas, rádio Expres), v síti Metrovision, přímo v týdeníku Euro, v deníku E15, v lifestylových titulech vydavatelství, v on-line titulech a na sociálních sítích vydavatelství Mladá fronta. Tištěný týdeník Euro vychází v nákladu 25 tisíc výtisků, má 68 stran a cena je 48 Kč.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: MAKRODATA A EU