ČP Leasing s novou značkou a širší nabídkou služeb

25.04.2006 | , Finance.cz
LEASING A SPLÁTKY


Společnost ČP Leasing, sedmička českého leasingového trhu, mění svou značku. Změna názvu je spojena se změnou vlastníka, nyní bude společnost na leasingovém trhu působit pod značkou Credium.

Moderní, seriozní a dynamická společnost. To jsou vize, které chce ČP Leasing naplnit. Dopomoci by k tomu měla i změna značky, kdy místo dosavadní společnosti ČP Leasing nastupuje Credium. Tento krok je spojen především se změnou vlastníka. Tím se stala v srpnu loňského roku významná francouzská společnost Sofinco S.A., jejímž majoritním vlastníkem je jeden z významných hráčů na bankovním poli, nadnárodní skupina Crédit Agricole.

„Díky spojení se společností Sofinco jsme se stali členem jedné z největších finančních skupin na světě. To je pro naše klienty ta nejlepší záruka stability a prvotřídní kvality služeb. Stává se z nás univerzální finanční společnost, která umí naslouchat a inovovat. Chceme, aby nás klienti i nadále považovali za seriózní a dynamickou společnost, se kterou se vyplatí spolupracovat,“ řekl Luděk Keltyčka, předseda představenstva a generální ředitel společnosti.

Rozšíření nabídky služeb
Cílem společnosti, zastřešené novou značkou Credium, je rozšíření stávající nabídky svých produktů. V českých podmínkách hodlá pokrýt financováním dopravní techniky kompletně celý trh, také se chce intenzivněji zaměřit na financování ojetých vozů a rozšířit aktivity na nejširší spektrum spotřebitelského financování.

„V budoucnu se chceme zaměřit na zkvalitnění dosavadních produktů a služeb, například výrazným zkrácením procesu schvalování obchodních případů nebo rozšířením nabídky pojištění od více pojišťoven. Vedle financování nových vozů se chceme intenzivněji zaměřit na trh s ojetými vozy. Rozšiřujeme své aktivity také na nejširší spektrum spotřebitelského financování, jehož konkrétní podoba se připravuje,“ dodal Luděk Keltyčka.

V modrozelených barvách
Vznik názvu nové společnosti prošel dlouhým procesem. Nové jméno má být seriózní, moderní a lehce vyslovitelné. Se změnou názvu došlo i ke změně vizuálního stylu. Logo Credium je kombinací modré a zelené barvy, jeho součástí jsou tři tečky. Ty mají znázorňovat jednak mince a zároveň odkazují na hlavní oblasti zájmu společnosti – leasing, úvěry a pojištění.


Autor článku

Lukáš Buřík


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: LEASING A SPLÁTKY