Program letošního Retail Summitu na téma „Innovate or Die“ je příslibem skutečně inspirativní akce. Velký zájem o účast to jen potvrzuje: 14 dní před termínem je již registrováno téměř 700 účastníků

18.01.2011 | , Blue Events s.r.o.
Konference


V době, kdy se na všechny zákazníky valí ohromné množství nabídek a komunikace, je stále těžší se k nim dostat a zaujmout je.

Dnešní nakupující má snazší a rychlejší přístup k informacím než dříve, dokáže nejen porovnat cenu, ale i ověřit reálnost marketingových slibů a je navíc zhýčkán prakticky trvalou nabídkou kvalitního značkového zboží ve slevových akcích. Podíl akčního zboží na prodeji stále výrazně roste a v některých kategoriích již přesahuje 80%.

Přesto jsou na trhu i takové obchodní společnosti, které dokážou zaujmout tím, že se snaží nabízet zákazníkům kromě dobrých cen i něco navíc – služby, které jinde nenajdou. O jedné z nich – společnosti jako laboratoři každodenních inovací - a o neustálém hledání lepší nabídky služeb pro zákazníky bude pojednávat hlavní příspěvek Retail Summitu, který přednese Thomas Bruch, zástupce již 5. generace ve vedení rodinného podniku Globus.

Názor na to, co jsou úspěšné inovace z pohledu výrobce, představí Miroslav Hošek, který pracoval na řídících pozicích mnohých mezinárodních potravinářských společností v ČR a nyní již 5 let řídí globální společnost Advanced Food Products se sídlem v USA. Zaměří se na kreativní inovační proces, jehož základem musí být osvícené, promyšlené a inspirující firemní vůdcovství  a představí 8 inovačních modelů, které jsou trendem poslední doby. 

Ať se již zájem účastníků upíná k těmto uvedeným případovým studií či k jiným částem bohatého dvoudenního programu, je jisté, že zaměření na téma inovací je v této době velmi potřebné. Čtrnáct dní před summitem je registrováno již téměř 700 delegátů.

Registrace stále pokračuje, první den programu včetně společenského večera nemá kapacitní omezení. Organizátoři pouze nejsou schopni garantovat, že všichni zájemci o některé specializované odborné sekce druhého dne naleznou místo k sezení.
Informace o programu summitu i on-line registrace jsou k dispozici na www.retail21.cz.
 
Základní údaje o Retail Summitu 2011
Retail Summit se uskuteční ve dnech 1. - 2. února 2011 v TOP Hotelu Praha. Je připraven ve spolupráci Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společnosti Blue Events a navazuje na předchozích úspěšných 16 ročníků tradiční konference o rozvoji obchodu. Loňského ročníku se zúčastnil unikátně vysoký počet, více než 850 účastníků, který bude možná letos překonán.

Summit se koná díky podpoře několika desítek firem a institucí. Zvláštní poděkování organizátorů patří platinovým partnerům – společnostem Poštovní spořitelna (součást ČSOB), Plzeňský Prazdroj a Telefónica O2.

 

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference