Ekonomický měsíčník Profit z vydavatelství Mladá fronta vychází v nové podobě

27.06.2016 | , Mladá fronta
MAKRODATA A EU


Vydavatelství Mladá fronta a divize Euro připravily další novinku v podobě změny grafické i obsahové podoby ekonomického měsíčníku Profit, který má podtitul Příběh vašeho úspěchu. S novou podobou tištěného Profitu přichází na online trh také zcela nový web Profit.cz. Web je rovněž zaměřený na manažery a střední management významných podniků ČR.

Profit je nejstarším ekonomickým magazínem v ČR, vychází od roku 1990. Cílí na 600 tisíc českých živnostníků a podnikatelů, pro které je měsíčník šitý na míru. Nabízí hlavní téma s důrazem na servisní a praktické informace pro podnikatele a živnostníky. V dalších rubrikách vyzdvihuje osobité příběhy byznysmenů. Přináší podnikatelský rozhovor měsíce. Tiskne jedinečný seriál o českých firmách s názvem Příběh úspěchu. Zprostředkováním zkušeností a praxe na trhu se vymezuje vůči jiným ekonomickým titulům.

„Profit se několik posledních let věnuje převážně podnikatelům a firmám, které lze označit za menší nebo střední. Příběhy, na které narážíme, jsou ale vždycky velké. Rozhodli jsme se proto zkušenosti nasbírané během bezpočtu setkání s podnikateli přetavit do nové podoby měsíčníku. Je osobnější a přímější. To je ostatně dobře vidět i na novém vizuálním konceptu,“ řekl Petr Švihel, šéfredaktor časopisu Profit, divize Euro.

Nové rubriky nabízí interview s odborníkem, politikem či reprezentantem vybrané profesní skupiny, analýza zajímavé nebo aktuální problematiky, seriál, kde se představují úspěšné a zajímavé střední a malé české firmy, události měsíce z pohledu osloveného podnikatele, byznysové fenomény, které hýbou trhem malých a středních firem, ale oddychové čtení o současných trendech, cestování a životním stylu. Měsíčník Profit má řízenou distribuci. Více informací zde: www.profit.cz

profit


Více o vydavatelství Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s jednasedmdesátiletou tradicí. Vydavatelství Mladá fronta své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji. Vlajkovou lodí vydavatelství Mladá fronta je týdeník Euro a portál Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších deset specializovaných online titulů. Od roku 2010, kdy byla založena divize Medical Services, vydavatelství nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Projekty divize se realizují za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů.

Autor článku

Tiskové zprávy  

Články ze sekce: MAKRODATA A EU