Podle úřadu představuje nový kontrakt proti současnému úsporu 1,26 milionu korun ročně. Úřad se v minulosti pokoušel najít správce systému v otevřeném výběrovém řízení, poslední pokus ale loni zrušil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Důvodem bylo, že ministerstvo neupřesnilo charakter podrobných technických informací o neveřejné části současné aplikace registru. Následně ministerstvo rozhodlo o přidělené zakázky nynějšímu dodavateli bez soutěže.
Centrální registr vozidel vyřizuje žádosti spojené s přihlašováním a odhlašováním automobilů. Firma ICZ nahradila dřívějšího provozovatele registru, firmu ATS Telcom, v roce 2013. Ta systém spravovala od léta 2012, kdy registr přešel z agendy ministerstva vnitra pod ministerstvo dopravy. Systém tehdy po přechodu z jednoho úřadu na druhý opakovaně kolaboval. Výpadky způsobily dlouhé fronty žadatelů o změny v registru na přepážkách.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
