Předloňské tržby skupiny byly rekordní. V roce 2014 skupina utržila 16,4 miliardy korun a její čistý zisk činil 2,27 miliardy Kč.
Skupina s více než 5300 zaměstnanci je největší firmou zabývající se dopravním strojírenstvím ve střední a východní Evropě. Mezi hlavní aktivity patří především výroba tramvají, příměstských elektrických vlaků, lokomotiv, souprav metra, trolejbusů nebo elektrobusů.
V roce 2016 vyrobila 87 nízkopodlažních moderních tramvají, které dodala například do Helsinek, Bratislavy a Prahy. Skupina vyprodukovala i víc než deset dvoupodlažních vozů pro finskou železnici, soupravy metra pro Petrohrad a lokomotivy pro Německé dráhy Deutsche Bahn. \"Zároveň jsme vyrobili desítky trolejbusů a deset nových elektrobusů,\" uvedla mluvčí. Z klíčových loňských exportních zakázek uvedla například tramvaje pro německou Saskou Kamenici, neboli Chemnitz, turecký Eskişehir nebo lotyšskou metropoli Rigu.
Skupina firem Škoda Transportation loni zaměstnávala 5327 lidí. Do výzkumu a vývoje každoročně investuje zhruba miliardu korun, loni to byla suma 1,032 miliardy.
Seskupení, které loni založilo novou dceřinou společnost ve Spojených státech amerických, má dceřiné nebo společné podniky v ČR, Německu, Rusku, Polsku a Maďarsku. Její vozy jezdí nejen v Česku, ale také v Turecku, USA, Polsku, Rusku, Itálii a také v Číně.
Ryze český podnik, který vyváží přes polovinu produkce, vlastní devět českých fyzických osob, manažerů skupiny. Patří do ní plzeňské firmy Škoda Transportation, Škoda Electric a Movo, ostravská Škoda Vagonka, Pars Nova Šumperk a pražský výrobce výkonové elektroniky Poll. V Maďarsku je to podnik Ganz-Škoda, v Novosibirsku výrobce motorů Sibelektroprivod, v Německu Škoda Transportation Deutschland a předloni ovládla také finského výrobce kolejových vozidel TransTech.
V posledních měsících se hovoří o prodeji skupiny čínské společnosti CRRC (China Railway Rolling Stock Corporation). Největší výrobce vlaků na světě závěrem loňského roku přiznal zájem o české strojírny prohlášením pro hongkongskou burzu. Podle informací ČTK jednání stále probíhají, ale žádná dohoda není uzavřená.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
