Peugeot Vyzkoušené vozy v roce 2017: pozvolný nárůst s vysokou kvalitou

26.02.2018 | Komerční sdělení, PEUGEOT
Komerční sdělení


Projekt Peugeot Vyzkoušené vozy vykazuje od svého spuštění v roce 2010 konstantní prodejní výsledky. V roce 2017 bylo v rámci tohoto programu prodáno 803 vozů, což představuje nárůst o 3 % oproti roku 2016.

Značkový program Peugeot Vyzkoušené vozy nabízí už 7 let zákazníkům v České republice prověřené ojeté vozy se zárukou. Vozidla splňující přísné standardy získávají certifikát kvality, což jim usnadňuje prosadit se v silné konkurenci na českém trhu. V loňském roce si takto našlo cestu k zákazníkům 803 ojetých vozů Peugeot. Přibližně 40 % automobilů patřilo do kategorie Confort (stáří max. 8 let, nájezd max. 180 000 km), přičemž nejčastěji se jednalo o modely Peugeot 5008, 3008 a 308 SW (původní generace). 60 % loni prodaných Vyzkoušených vozů Peugeot se řadilo do kategorie Premium (stáří max. 3 roky, nájezd max. 60 000 km), a zde se prosadily hlavně novější verze modelu Peugeot 308 (uvedení na trh v r. 2014) a SUV Peugeot 3008.

„Naše prodejní nárůsty nejsou tak markantní jako u nových vozů Peugeot, kde loni značka dosáhla rekordu, přesto ale můžeme být spokojeni. Preferujeme totiž pozvolný nárůst při zachování maximální kvality našich ojetých vozů. Prodáváme je po důkladné technické kontrole v servisu a poskytujeme na ně nadstandardní celoevropskou záruku 12 měsíců, která kryje mechanické, elektrické a elektronické skupiny a součásti celého vozu. Za 7 let existence jsme si vybudovali důvěru klientů a náš program výbornou pověst, což jsou cenné vklady do budoucna,“ komentuje prodeje Ondřej Husák, specialista na Ojetá vozidla – Remarketing a Certifikovaná ojetá vozidla značek Peugeot, Citroën a DS.

Ani z hlediska koncesionářů značky Peugeot zařazených do programu nedošlo k radikálním změnám. Aktuálně tvoří prodejní síť Vyzkoušených vozů Peugeot 12 prodejních míst po celé ČR. Nejvyšších prodejů dosahují pražská koncese Peugeot DOMANSKÝ a KOPECKÝ v Bystřici nad Pernštejnem.

„Rozšiřování sítě není prioritou, tou zůstává opět kvalita. Naše nároky na prodejce ojetých vozů jsou opravdu vysoké a my jsme v této oblasti zcela nekompromisní,“ vysvětluje Ondřej Husák.

V rámci programu Peugeot Vyzkoušené vozy se v letošním roce se dá očekávat navýšení prodeje na přibližně 900 kusů. Podíl kategorie Confort by měl narůst na přibližně 50 %.

Články ze sekce: Komerční sdělení



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.