Týdeník Euro slaví 20. výročí. S novým designem a ještě lepším obsahem

14.05.2018 | Euro.cz, Finance.cz
Spotřebitel


Vážené čtenářky, vážení čtenáři, v letošním roce oslaví týdeník Euro dvacet let své existence na českém mediálním trhu. Kulaté výročí chceme s vámi, milí čtenáři, pořádně oslavit a současně vám poděkovat za důvěru, kterou nám již tolik let projevujete.

Pro představení nové grafiky týdeníku Euro jsme záměrně vybrali letošní číslo dvacet. Zásadně jsme změnili vzhled titulní strany, změnami prošel i vnitřek týdeníku.

Zpřehlednili jsme jeho grafiku, přidali více barev a grafických prvků. Pro jednodušší orientaci jsme lehce pozměnili pořadí rubrik, přidali některé další, mimo jiné rubriku Technologie.

Týdeník Euro

Jsme přesvědčeni, že se vám nová podoba týdeníku Euro bude líbit a zlepší váš čtenářský komfort. Ale jak tomu bylo u týdeníku Euro vždy, grafikou to jen začíná; ještě větší důraz klademe na zkvalitnění obsahu.

V hlavním tématu současného vydání jsme se zaměřili na to, jak čeští politici, kteří rozhodují o osudu bilionu korun ze státního rozpočtu, investují své vlastní peníze. Možná vás překvapí, že mnozí z nich si stále pletou akcie ČSOB s podílovými fondy této finanční skupiny, investují do firem s pověstí pyramidové hry nebo dluží desítky tisíc korun za elektřinu. Jeden by nakonec řekl, že státní rozpočet je vlastně ještě ve skvělé kondici na to, jací „odborníci“ jej spravují.

 

Věřím, že se vám, čtenářům, budou změny v grafice i obsahu týdeníku Euro líbit.

Příjemné čtení a plno inspirace vám přeje

Vadim Fojtík, šéfredaktor týdeníku Euro

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 4
Hlasováno: 2 krát 5 0.5

Články ze sekce: Spotřebitel



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.