Pražské nákupní centrum Novodvorská má nového vlastníka

15.01.2019 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 15. ledna (ČTK) - Francouzská realitní společnost Klepierre prodala pražské nákupní centrum Novodvorská Plaza investiční firmě Bluehouse. Hodnotu transakce firmy nesdělily. ČTK o tom dnes informovala společnost CBRE, která nového majitele zastupovala.

Nákupní centrum navštěvuje zhruba pět milionů zákazníků ročně, má rozlohu 26.000 m2 a nabízí přes 70 obchodů. Mezi nimi hypermarket Tesco, H&M, Lindex, New Yorker nebo Sportisimo. Klepierre centrum vlastnil posledních 12 let. V Česku firma podle svých internetových stránek provozuje také pražské nákupní centrum Nový Smíchov a plzeňské obchodní centrum Plzeň Plaza a na Slovensku centrum Danubia v Bratislavě.

\"Novodvorská Plaza je skvělým rozšířením našeho portfolia v České republice. Nákupní centrum perfektně zapadá do naší fondové strategie, v rámci které centra přestavujeme a modernizujeme. Chceme se zaměřit na další investice do centra a vytvořit moderní maloobchodní destinaci pro okolní komunitu,\" uvedl Iain Fanthorpe ze společnosti Bluehouse.

Podle Vítězslava Doležala ze společnosti CBRE české komerční prostory většinou vlastní majitelé, kteří svůj majetek dlouhodobě drží. \"A tudíž se prodávají zřídka. To spolu s nízkou výstavbou vede k tomu, že český trh trpí nedostatkem kvalitních komerčních investičních příležitostí,\" dodal.

Centrum Novodvorská Plaza se otevřelo v roce 2006 zejména pro zákazníky z Prahy 4 a 12 - tedy Lhotky, Kamýku, Modřan a Libuše.

Společnost Bluehouse byla založena v roce 2004. Je to soukromá investiční společnost zabývající se správou investic do nemovitostí se zaměřením na střední a jihovýchodní Evropu. Bluehouse spravuje kapitál ve čtyřech fondech.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK