Mladí klienti získají od Poštovní spořitelny pohádkovou knihu

28.11.2005 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Mladí klienti, kteří si od 28. listopadu do 5. prosince otevřou účet Mini nebo Dětskou vkladní knížku, dostanou od Poštovní spořitelny výpravnou pohádkovou knihu Kdyby čert na koze jezdil s ilustracemi výtvarníka Karla Franty.

„V rámci akce Týden s Mikulášem jsme se rozhodli rozdat malým klientům dárek. Výpravná knížka Kdyby čert na koze jezdil obsahuje pohádky o čertech od různých českých autorů. Výtvarník Karel Franta doplnil knihu ilustracemi čertů. Proto může být pro děti vhodným dárkem právě k Mikuláši,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, manažer marketingu Poštovní spořitelny. „Vydání knihy navíc Poštovní spořitelna podpořila,“ dodal Tomáš Zrzavecký.

V současnosti vede Poštovní spořitelna více než 8300 účtů Mini. „V segmentu mladých patříme rozhodně k leaderům trhu. Celkem totiž vedeme více než 150 000 účtů Junior, Mini a Dětských vkladních knížek,“ doplnil Tomáš Zrzavecký.

Týden s Mikulášem je akcí, která má podpořit čtenářství i výtvarné snahy mladých lidí. V rámci této akce oslovila Poštovní spořitelna ředitele základních a mateřských škol, aby výtvarně pojali téma „čert“ a výtvory svých žáků poslali do Poštovní spořitelny. Každá škola a školka, která se akce zúčastní, získá pro svou knihovnu také knížku Kdyby čert na koze jezdil. Nejlepší díla PS vystaví ve svých pobočkách.


Autor článku

Tisková zpráva

Články ze sekce: Tiskové zprávy