Retail Summit 2006: Hledání východisek z krize maloobchodu

08.12.2005 | , INCOMA Consult
Konference


Organizátoři dokončili  práce na programu 12.ročníku tradičního setkání špiček středoevropského obchodu – Retail Summit 2006 (Top Hotel Praha, 7.-8.2. 2006).

Koncepce  summitu 2006 reaguje na stávající situaci na maloobchodním trhu, kterou lze bez nadsázky označit za kritickou. Zuří cenová válka a dochází k rozsáhlé devalvaci hodnot. Současně jsou však stále silněji poptávána řešení, jak z této krize ven.

Retail Summit 2006 proto přináší řadu zcela nových podnětů a snahu hledat řešení v širším mezinárodním kontextu nové Evropy. K výrazné internacionalizaci programu přispěje řada špičkových řečníků v čele s evropským komisařem pro obchod Peterem Mandelsonem. Dále se summitu zúčastní například guvernér České národní banky Zdeněk Tůma, člen regionálního managementu Metro Cash & Carry Peter Linzbach, zástupce evropské centrály McCann Erickson Mike Longhurst či top manager diskontního řetězce Leader Price Andrzej Wojciechowicz. Vystoupení klíčových řečníků doplní bohatá škála specializovaných workshopů, zaměřených mimo jiné na otázky financování obchodu, na problematiku obchodování s novými členskými zeměmi EU i na otázky expanze a exportu do oblasti Balkánu, Ukrajiny a Ruska.

Téma budoucnosti vlastního českého trhu bude předmětem panelové diskuse, které se zúčastní klíčoví představitelé politické sféry (předseda vlády ČR Jiří Paroubek a stínový ministr průmyslu a obchodu Martin Říman), top manageři mezinárodních i lokálních obchodních a výrobních firem.

Aktuální informace o Retail Summitu 2006 jsou k dispozici na www.retail21.cz/summit

Autor článku

 

Články ze sekce: Konference