Poštovní spořitelna razantně zvyšuje počty zakládaných účtů pro mladé

15.12.2005 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Poštovní spořitelna je pro mladé klienty stále atraktivnější bankou. V rámci nejnovějších kampaní zaměřených na mladé se podařilo Poštovní spořitelně zvýšit počty zakládaných produktů pro mladé o více než 300 %.

Zájem mladých klientů o produkty Poštovní spořitelny se v poslední době výrazně zvýšil. „Jen v týdnu od 9. prosince jsme otevřeli bezmála 1000 účtů Mini, což představuje nárůst o 323 % oproti průměru v letošním roce. Velmi významný byl také 50% nárůst účtů Junior na 911 účtů za týden. Počet otevřených Dětských vkladních knížek vzrostl týdně o 200 % na 492,“ uvedl Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny. „Celkem vedeme více než 160 tisíc produktů pro mladé a v tomto segmentu patříme k naprostým leaderům na českém trhu,“ dodal Libor Svoboda.

Počet produktů pro mladé (k 11. prosinci 2005)

Účet Mini                     11 000
Účet Junior                  46 000
Dětská vkladní knížka   99 000
Celkem                     156 000

Z údajů Poštovní spořitelny vyplývá, že se stále snižuje věkový průměr klientů. 35 % klientů je při zakládání účtu mladších 30 let. V současnosti tvoří tyto produkty 5 % z celkového portfolia. Jako první na českém trhu uvedla PS například účet pro děti od věku 10 let – konto Mini. „To, že tento produkt nyní napodobuje konkurence, je důkazem toho, že jsme se vydali správným směrem,“ dodal Libor Svoboda.

Poštovní spořitelna navíc provozuje pro své nejmladší klienty Klub Čtyřlístek, jehož členy se automaticky a zdarma stávají všichni majitelé Mini účtů a majitelé Dětských vkladních knížek. V tomto rozsahu nenabízí podobný klub žádná další banka na českém trhu. Klub Čtyřlístek totiž umožňuje svým členům získat levnější vstupenky do některých hradů a zámků (téměř 40), muzeí (téměř 70), na rozhledny, hvězdárny, do ZOO, skanzenů, akvárií, památníků, galerií, knihoven a divadel po celé ČR.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy