Jak využít sílu zákazníků pro rozvoj firmy

10.04.2007 | , INCOMA Consult
Tiskové zprávy


Ve středu 6.6.2007 se v konferenčním centru hotelu Ambassador v Praze uskuteční již 8.ročník kongresu Marketing Management.

Hlavní hvězdou této oborové události roku s podtitulem „Od one-to-one k one“ bude Stefan Engeseth, švédský konzultant pro mezinárodní korporace, vynikající řečník, trenér a autor knih „Detective Marketing“ a „ONE – a consumer revolution for business“.  A právě koncept „ONE“ bude nosným tématem Stephanova vystoupení i celého kongresu.  

Koncept ONE de facto znamená “vnešení/zapojení zákazníka do firmy” tak, aby hrál aktivní roli při tvorbě a vývoji produktů a služeb, které sám používá. Firmy uplatňující tento koncept, vyvíjejí své produkty a služby společně se svými zákazníky a zapojují je přímo do firemních procesů. Využívají „síly zákazníků“ namísto toho, aby s nimi „bojovali“. Zákazník se stává součástí značky.

Stefan při svých worskhopech uvádí mnoho reálných pozitivních příkladů toho, jak koncept ONE funguje a věnuje se také konkrétním technikám, jak „ONE“ ve firmě uplatnit. Nadto jej provází pověst poutavého, inspirativního i zábavného prezentátora, který vždy dokáže „rozsvítit atmosféru a interaktivně zapojit auditorium do diskuse“. Lze proto očekávat, že koncept ONE osloví nejméně stejný počet marketingových specialistů jako minulé ročníky kongresu Marketing Management (vždy okolo 300 účastníků), a že navazující panelová diskuse přinese mnoho užitečných podnětů a inspirací.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy