ČSOB a Poštovní spořitelna zjednodušují správu karet a platební styk v internetovém bankovnictví

12.12.2007 | , ČSOB
Tiskové zprávy


Od prosince mohou klienti ČSOB a Poštovní spořitelny využít nových a vylepšených funkcí internetového bankovnictví.

Týkají se správy platebních karet, zjednodušení převodů a platebního styku jako celku a v případě PS také věrnostního programu.
Novinkou v menu platebních operací je „Splátka kreditní karty“. „Tato funkce umožňuje zaplacení plné, povinné či vlastní splátky, přičemž aplikace sama předvyplní platební příkaz,“ upřesnil Daniel Grinč, ředitel produktů přímého prodeje ČSOB.
V menu uživatelských služeb mohou klienti nově využít formuláře pro platební karty a elektronicky si zažádat o změnu limitu platební karty, o zrušení automatické obnovy platební karty nebo například o opětovné vydání PIN. Zároveň zde mají možnost změnit si přihlašovací PIN kód ke službám elektronického bankovnictví.
Služby byly doplněny také o komfortní zadání platebního příkazu z historie účtu nebo seznam blokací na účtu. „U Poštovní spořitelny navíc došlo k rozšíření menu informací o účtu, kde si mohou klienti ověřit stav bodů u Věrnostního programu, objednat si z katalogu vybrané dárky a zobrazit historii jejich objednávek,“ dodal Grinč.
K dispozici je nově také funkce pro jednoduchý Tuzemský devizový příkaz k úhradě nebo Příkaz k úhradě do zahraničí, který je nyní doplněn o číselník Bankovních spojení partnerů.
Do internetového bankovnictví ČSOB a PS se počítá ČSOB InternetBanking 24, ČSOB BusinessBanking 2, Max InternetBanking PS a Max HomeBanking PS. Všechny tyto varianty umožňují rychlou, pohodlnou a levnou elektronickou obsluhu účtu. Kromě informací o stavu a pohybech na účtu nabízí i možnost provádět vybrané bankovní operace. Nabídka služeb ELB se přitom neustále rozšiřuje.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy