Jaké změny čekají klienty bývalé IPB?

02.07.2001 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


K úplnému splynutí banky ČSOB s její obchodní sítí IPB by mělo dojít koncem března 2002. A jaké změny ještě čekají klienty bývalé IPB ?

K úplnému splynutí banky ČSOB s její obchodní sítí IPB by mělo dojít koncem března 2002. A jaké změny ještě čekají klienty bývalé IPB ?
Ke některým změnám již došlo. V první řadě se změnil bankovní kód (na stejný jako má ČSOB). Dále také byly sjednoceny otvírací doby na pobočkách. V administrativní oblasti by se již nic měnit nemělo. Nebudou se podepisovat nové smlouvy ani jinak měnit čísla účtů.
Banka totiž použije systém obsluhy drobné klientely z bývalé IPB. Připadá jim totiž tento systém dobře připravený a propracovaný. Důkazem je, podle ČSOB, schopnost bývalé IPB získávat nové klienty. Takže změny, pokud nějaké budou, pravděpodobně čekají klienty ČSOB. Měli by být samozřejmě k lepšímu.
Novinkou, která se připravuje pro klienty bývalé IPB, by mělo být zpřístupnění telefonického spojení s bankovním poradcem ČSOB nebo jejich operátorem. Také by mělo probíhat slučování některých poboček, v místech, kde se pobočky ČSOB a IPB překrývají. Obě banky by měly dohromady asi 230 poboček. Jejich počet se tedy zredukuje na počet kolem 180.
Obchodní síť bývalé IPB - Poštovní spořitelna - bude i nadále fungovat jako samostatná prodejní značka. I zde však dojde ke korekci jejích produktů a sazebníku. Zda se nějak zhoršily služby v bývalé IPB můžou posoudit jen její klienti. Změny samozřejmě nejsou moc příjemné, ale pokud budou k lepšímu ? Tak proč ne.

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ