"Každý klient, který bude chtít využívat internetového sázení, musí přijít na jakoukoliv pobočku sázkové kanceláře. Stačí si sebou přinést doklad totožnosti, číslo svého bankovního účtu a nejlépe peníze, kterými si svůj nový herní účet ihned nadotují," uvedl mluvčí Tipsportu Lubomír Ježek. V prvních třech měsících se podle něj zaregistruje až 30.000 sázkařů.
Pro internetové sázení Češi doposud využívali webové servery zahraničních firem, na kterých ročně odhadem prosázeli tři miliardy až čtyři miliardy korun. Zahraniční provozovatelé ale podle ministerstva financí nemají pro sázení v Česku povolení. Tuzemské firmy chtějí část objemu sázek získat a přitáhnout k sázení i nové klienty. Podle zkušeností ze zahraničí tvoří on-line sázky zhruba pětinu až třetinu objemu všech přijatých sázek. O pokles zájmu o sázení na svých kamenných pobočkách a ve sportbarech se neobávají.
Internetové sázení povolilo ministerstvo financí po letech zamítavých stanovisek bez toho, že by se změnil zákon. Ministerstvo podle svého zdůvodnění reagovalo na současnou neudržitelnou situaci, kdy zahraniční subjekty již provozují sázkové hry přes internet, zatímco domácí subjekty povolení nedostaly. Aktivity zahraničních subjektů nemohou být ministerstvem financí regulovány, a tyto subjekty ani neodvádějí příslušné odvody a poplatky.
K výhodám internetového sázení podle serveru www.kursovesazky.info patří velké množství sázkových příležitostí a druhů sázek v porovnání s kamennými kancelářemi, výhodnější kurzy, nulový manipulační poplatek, možnost sázet i od jediné koruny, nonstop provoz nebo přehled o historii sázení, a tím i výhrách a prohrách.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
