V současné době lze však využít asistence i v jiných případech než je poškození automobilu, nebo problémy na dovolené, kde lze využít asistenční služby v rámci cestovního pojištění.
Například Allianz pojišťovna již nabízí asistenční služby i v rámci pojištění domácnosti či nemovitostí a to přes společnost Elvia Assistance. Co tedy vlastně klient získává? Dojde-li například k poruše plynového kotle, prasknutí vodovodního potrubí či začne probíjet elektřina a hrozí při tom bezprostřední ohrožení majetku, klient zavolá asistenční službu a nahlásí problém. Alianz pojišťovna poskytuje asistenční služby v rámci pojištění a klienti je mohou využívat zdarma. Bezplatná je konzultace a navázání kontaktu se servisní společností, která vyhodnotí situaci a sdělí klientovi zda bude služba poskytnuta zdarma či jaká bude její cena. Za opravu klient tedy již bude muset něco zaplatit.
Nyní tedy klient musí zvažovat nejen cenu pojištění (domácnosti, nemovitost), ale i asistenční služby, kterému je mu pojišťovna schopna nabídnout a to už nejen v rámci cestovního pojištění či povinného ručení.