Výběrové řízení bude dvoukolové. V prvním kole musí zájemce prokázat plnění základních ekonomických a technických kritérií a bude prověřen i "z hlediska zahraničně-politické bezpečnosti". Právo rozhodnout o postupujících z prvního kola si pro sebe vymínila vláda.
Adept na nového majitele bude muset mimo jiné zaručit, že letecká přeprava zůstane hlavním předmětem podnikání ČSA, že domovským letištěm bude nadále pražská Ruzyně a že si ČSA zachovají status českého národního dopravce. Ve druhém kole bude jediným kritériem cena. Vítěze určí vláda na základě doporučení ministerstva financí.
Odhady výnosů z prodeje aerolinií se různí; většinou se pohybují od 3,5 miliardy do pěti miliard. Mnohem větší výnos si představuje předseda dozorčí rady firmy Ivan Kočárník. Týdeníku Ekonom řekl, že za pět miliard by ČSA neprodal, jeho představám by odpovídal spíše dvojnásobek.
Zájem o aerolinie veřejně potvrdily zatím ruský Aeroflot a český Travel Service.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
