Kooperativa spustila nový klientský web

06.01.2010 | , Kooperativa
Tiskové zprávy


Kooperativa vstupuje do roku 2010 s novou internetovou prezentací, která klade důraz především na jednoduchost, přehlednost a vizuální atraktivitu.

Nový web respektuje nejnovější trendy internetového marketingu, a je více než pouhou vizitkou firmy - vede uživatele k tomu, aby se stali klienty. „Společně s agenturou Actum jsme vytvořili koncepci internetové prezentace, která je atraktivní a klade důraz na jednoduchost a rychlý přístup k informacím. Zároveň jsme velkou pozornost věnovali detailnímu popsání postupů při řešení škod, což je pro klienta ta vůbec nejdůležitější částí kontaktu s pojišťovnou, která musí být jasná, přehledná a precizní,“ uvedl Marek Vích, který za internet v Kooperativě zodpovídá.
 
Kooperativa svým novým webem vystoupila z šedi běžných firemních internetových prezentací, které jsou v některých případech pro uživatele značně nepřehledné. Agentura Actum, která se specializuje na internetový marketing, připravila pro Kooperativu moderní koncept výrazně zaměřený na podporu obchodu.
 
Chtěli jsme našim klientům co nejvíce zjednodušit přístup k informacím, a následně našim službám. Uvědomujeme si, že pohodlí a spokojenost našich klientů, a tedy i náš obchodní úspěch, závisí na všech složkách marketingového mixu a internet je jeho velmi významnou součástí“, říká k novému webu Marek Vích.
 
Jsme rádi, že Kooperativa se zařadila mezi naše klienty, kteří chápou, že marketing je především investicí s měřitelným výkonem“, uvedl Jan Havel, Client Servis Director agentury Actum.
 
Od nové webové prezentace si Kooperativa slibuje především vyšší spokojenost zákazníků, jejich častější práci s webem, zvýšené využívání všech on-line služeb a usnadnění práce pro pojišťovací poradce Kooperativy.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy