Nová služba "Zpětné volání"

28.01.2003 | , Finance.cz
BYDLENÍ


Stavební spořitelna České spořitelny zavádí novou bezplatnou informační on-line službu "Zpětné volání"

Kdo může službu "Zpětné volání" využít?

Nová služba je určena  pro klienty a širokou veřejnost, kteří  mají zájem o informace o produktech a službách Stavební spořitelny České spořitelny. A to zvláště pro ty, kteří chtějí ušetřit čas.

Jak služba funguje

Chcete se na něco zeptat nebo potřebujete poradit? Pokud vás již nebaví volat na informační linky a dlouhou dobu čekat než jste spojeni s operátorem, může být tato služba výhodná právě pro Vás. Zájemce si může "Zpětné volání" objednat kdykoli, a to prostřednictvím internetových stránek Stavební spořitelny České spořitelny (www.burinka.cz - sekce "Představení společnosti - Kontakty").
Stačí vyplnit jednoduchý formulář (zadat své jméno, telefonní číslo, e-mailovou adresu, dotaz) a zvolit den a čas zpětného volání. Jako dobu zpětného volání si zájemce může vybrat kterýkoli pracovní den, v němž si zvolí jeden ze čtyř časových bloků (od 8 do 10 hodin, od 10 do 12 hodin, od 12 do 14 hodin, od 14 do 16 hodin).
Kapacita služby je omezena, proto pokud se Vám některé termíny ve vybraném dni nezobrazí, znamená to, že jejich kapacita je již naplněna. V takovém případě si vyberte některých z dosud volných termínů, nebo zvolte jiný den.

Pracovník zákaznického centra v objednaném čase klientovi zavolá a dotaz zodpoví. Jestliže se nepodaří klienta v určenou dobu na uvedeném čísle kontaktovat, pracovník zákaznického centra zašle odpověď na dotaz elektronicky.

Upozornění: Služba zpětného volání neumožňuje sdělení zůstatku na Vašem účtu stavebního spoření, ale umožní potvrzení došlé platby.

Zdroj: Tisková zpráva Stavební spořitelny ČS

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: BYDLENÍ