Tržby se zvýšily o 4,3 procenta na 6,3 miliardy USD. Tržby v restauracích otevřených nejméně rok stouply o šest procent. Z toho v oblasti Afriky, Asie a Tichomoří a Blízkého východu o 8,1 procenta, v USA o pět procent a v Evropě o 4,1 procenta.
Slabý ekonomický růst sice způsobil pokles zájmu lidí o návštěvy restaurací, firmě McDonald's se však daří. Je to zvláště díky nabídce nových produktů a nabídek levných menu. Firma dodala, že k růstu v Evropě pomohlo rovněž prodloužení otevírací doby v restauracích a jejich renovace. Spotřebitelé v USA nadále pozitivně reagují na rozšíření nabídky nápojů a na výhodná menu. Stejné je to i v dalších částech světa, kde spotřebitelé nejvíce lákají výhodné nabídky a časově omezené nabídky menu, napsaly agentury AP a Reuters.
McDonald's působí ve více než 118 zemích světa včetně České republiky. Na českém trhu McDonald's otevřel první provozovnu v roce 1992. Společnost loni zvýšila v Česku tržby o 100 milionů korun na 3,87 miliardy korun. Ve svých osmi desítkách provozovnách v tuzemsku obsloužila 60,6 milionu klientů, tedy téměř o tři čtvrtě milionu více než v předchozím roce.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
