"Růst z prvního pololetí pokračoval i ve třetím čtvrtletí, což nám dává solidní základ pro celý rok," sdělil ředitel Nestlé Paul Bulcke. Ve čtvrtém čtvrtletí se podle něj firma bude muset vypořádat s méně příznivou srovnávací základnou.
Nestlé svoje výrobky prodává pod širokou škálou značek, například Kit Kat, Nestlé, Perrier nebo Haagen-Dazs. V České republice vyrábí cukrovinky v závodech Zora Olomouc a Sfinx Holešov, které prodává pod tradičními českými značkami Orion, Bon Pari, Deli či Studentská pečeť. Nestlé dodává na český trh například i kávu Nescafé či koření Maggi.
Tržby za prodej potravin a nápojů od ledna do září činily asi 77 miliard švýcarských franků. Nebýt slabého dolaru, mohly být tržby ještě o 2,7 procenta vyšší. Nestlé si pomohla i tím, že mohla na některých trzích zvyšovat ceny.
Nestlé se v poslední době zaměřila na úpravu portfolia a například prodala zbývající podíl ve společnosti Alcon. Ta se zabývá péčí o oči, což do aktivit Nestlé nezapadalo. Akcie koupil švýcarský farmaceutický koncern Novartis, který je na rozdíl od Nestlé z oboru.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
