Tržby skupiny dosáhly 92,55 miliardy eur proti loňským 77,17 miliardy eur. Zisk před zdaněním stoupl zhruba pětinásobně na 5,44 miliardy z 1,07 miliardy eur před rokem a provozní zisk se zvýšil více než trojnásobně na 4,83 miliardy z 1,52 miliardy eur. Výrazný nárůst ziskovosti byl podle Volkswagenu vedle růstu tržeb i výsledkem zisků z investic.
Volkswagen však také upozornil, že v posledních třech měsících nebude růst tak silný jako v dosavadním průběhu roku. "Jsme nicméně přesvědčeni, že tržby a provozní zisk skupiny si i přes posuny objemů prodeje mezi jednotlivými trhy udrží v roce 2010 i nadále pozitivní výkon," uvedla firma v krátkém sdělení.
Podle zprávy z minulého týdne se celosvětový prodej vozů skupiny Volkswagen v prvních třech čtvrtletích zvýšil meziročně o 12,7 procenta na rekordních 5,37 milionu vozů a firma počítá s rekordním prodejem i v celém letošním roce. Škoda Auto sdělila, že v prvních třech čtvrtletích zvýšila prodej meziročně o 12,8 procenta na zhruba 569.000 automobilů.
Automobilka nyní těží především ze silné poptávky v Asii a Severní Americe. Volkswagen má v plánu stát se do roku 2018 největším výrobcem automobilů na světě.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
