Kolektivní nakupování víkendových pobytů a zážitků startuje

19.11.2010 | , Slevotéka
Tiskové zprávy


18. 11. 2010 První český portál kolektivního nakupování specializovaný na víkendové pobyty a zážitky – www.slevoteka.cz – včera začal nabízet své první slevy.

Počet portálů kolektivního nakupování neustále roste a zvyšuje se i počet fanoušků těchto portálů na Facebooku. Kolektivní nakupování však naráží na problém neadresnosti slev. Uživatelé jsou zahlceni nabídkami, o kterých by nikdy neuvažovali.

Proto začínají vznikat specializované portály kolektivního nakupování. Slevotéka bude nabízet víkendové pobyty z celé České republiky a zážitky z velkých měst – Prahy a Brna. „Pokud se u nás zákazník přihlásí k odběru novinek, může si být jistý, že nebude dostávat nic jiného než víkendové pobyty a zážitky. Tedy žádné liposukce a hubnoucí pásy,“ vysvětluje hlavní podstatu specializovaných portálů Lukáš Przybylski, jeden ze zakladatelů společnosti Slevoteka.cz s.r.o.

Společnost bude uvádět každý týden dva víkendové pobyty a jeden až dva zážitky v každém městě. Všechny víkendové pobyty a zážitky se budou nabízet s výraznou slevou typickou pro portály kolektivního nakupování, tedy 30 až 90 %.

„V prvních týdnech se uživatelé mohou těšit na pobyt v Kutné Hoře v hotelu Opat se slevou 51 % nebo na kurz sebeobrany se slevou 90 %“, uvedl Lukáš Przybylski.

Pokud nechcete propásnout tyto a další slevy, můžete se registrovat k odebírání newsletterů na www.slevoteka.cz nebo se stát fanouškem na www.facebook.com/Slevoteka.

Společnost si připravila krátké prezentace kolektivního nakupování:

1. díl Vysvětlíme za pomoci balonků
2. díl Komunikujte a získejte slevu

O kolektivním nakupování

Kolektivní (hromadné) nakupování není vlastně nic nového ani složitého. Jedná se o výraznou hromadnou slevu ve výši 30 až 90 % na Vámi zakoupenou službu, kterou jsme s poskytovatelem služeb vyjednali.

Novinkou je, že nenakupujete přímo od obchodníka, ale na našich internetových stránkách spolu s dalšími zájemci. Službu pak čerpáte samozřejmě individuálně. Každý den je v dané kategorii služeb propagována pouze jedna nejvýhodnější nabídka.

Pokud se sejde dostatečný počet kupujících a dosáhne se stanoveného minimálního limitu nákupů pro aktivaci slevy, prodej s hromadnou slevou se uskuteční.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy