Ve čtvrtek startuje reklamní kampaň loterie Fortuny

31.08.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 31. srpna (ČTK) - Ve čtvrtek 1. září startuje reklamní kampaň na loterii Loto společnosti Fortuna. Celkové letošní marketingové investice dosáhnou pěti milionů eur (120 milionů Kč). Součástí kampaně je televizní spot, který byl inspirován příběhem boxera Rockyho a zazní v něm filmová skladba z filmu Rocky I Gonna Fly Now. Fortuna o tom dnes informovala ČTK. Reklamní kampaň na podporu svých loterií spouštějí i konkurenční firmy. Tváří Sazky je hokejista Jaromír Jágr, loterii Tipsportu propaguje Leoš Mareš.

Vedle televizního spotu nasadí Fortuna v rámci propagace Lota kampaň v tisku a venkovních médiích. Chybět nebude ani několik variant rozhlasových spotů, ve kterých opět vystupuje boxer Rocky. Ve čtvrtek se reklama objeví televizi, rádiu, na billboardech, bigboardech a citilightech, v pátek vyjdou v tisku inzeráty. Kampaň poběží do konce roku 2011.

"V příběhu Rockyho jsme našli řadu paralel. Je to příběh boje Davida, který vyzve na souboj Goliáše - a Loterie Fortuna se chce v roli Davida ucházet o přízeň hráčů na českém loterijním trhu," uvedla marketingová ředitelka Fortuna Loterie Lenka Janouchová.

Fortuna uvedla 18. července po více než 50 letech monopolu Sazky novou loterii Loto. O týden dříve vstoupil na trh s loterií Tipšestka Tipsport. Obě firmy se pustily do konkurenčního boje se Sazkou poté, co tato největší loterijní společnost skončila koncem května v konkurzu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK