Ušetřete s iRuceni.cz na pojištění vašeho vozu

28.06.2012 | , iRuceni.cz
Tiskové zprávy


Prodej povinného ručení je výnosná služba. I z tohoto důvodu existuje na českém trhu velké množství subjektů, které tyto služby nabízejí, ať už se jedná o velké a známé pojišťovny nebo nově vzniklé společnosti. Vybrat si mezi nimi není nijak snadné.

Při tak velkém množství poskytovatelů je vhodné najít odborníka, který se v produktech orientuje. Dokáže srovnat jednotlivé nabídky, zohlednit dosažené bonusy a vybrat ideálního poskytovatele povinného ručení. Ještě lepším řešením, než je využití lidského faktoru, je ale použití online srovnávacích služeb. Ty mají přístup k aktuálním tarifům pojišťoven a jsou schopny okamžitě porovnat jednotlivé nabídky vybraných poskytovatelů. Jedním z provozovatelů těchto služeb je i portál iRuceni.cz.

V rámci kalkulátoru jsou na stránkách iRuceni.cz zákazníci schopni rychle určit, které z nabízených pojištění je pro ně nejvýhodnější. Mohou se totiž podívat na cenové srovnání a určit tak finanční úsporu při stejných podmínkách pojistky u jiného pojišťovacího domu.

Další možnost srovnání pak přináší tabulka Sazby povinného ručení. V ní jsou srovnány ceny povinného ručení dle objemu motorů. V přehledu tak lze určit, jaká je nejnižší možná cena pojištění se započítáním všech bonusů. Dále z něj vyplývá velikost garantované úspory při sjednání pojištění právě prostřednictvím těchto stránek.

V neposlední řadě pak mohou návštěvníci portálu využít ukázkových vzorů pojištění včetně kompletní cenové kalkulace. V přehledu je vybráno několik nejčastějších typů aut, a k nim je následně vybráno nejpříhodnější pojištění. To je vždy vyhledáno mezi různými poskytovateli tak, aby došlo k maximální úspoře při zachovaných pojistných podmínkách. Snadno tak zjistíte, jak kalkulace opravdu probíhá.

Příkladem může být úspora několika tisíc korun při pojištění automobilu Škoda Octavia 1.9TDi vyrobeného v roce 2004. Díky vhodně zvolenému povinnému ručení je tak celková vydaná částka pouze 3940 Kč, a to bez získaných bonusů. Těmi je možné už tak nízkou cenu ještě snížit třeba i o polovinu.

Autor článku

Reklamní sdělení

Články ze sekce: Tiskové zprávy