Nová marketingová kampaň: FLEXI. Pro jistotu

01.03.2013 | , Pojišťovna České spořitelny
Tiskové zprávy


FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny spouští 4. března 2013 marketingovou kampaň. 


Slogan „FLEXI. Pro jistotu.“, doplněný výrokem „Myslete pozitivně.“ charakterizuje zcela nový komunikační koncept, zaměřený na podporu pojištění vážných životních situací. Kampaň poběží prostřednictvím televize a internetu do 29. dubna 2013.

„Hledali jsme nový komunikační koncept, který by nám umožnil toto nelehké téma přiblížit klientům,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu Pojišťovny České spořitelny. „Nakonec zvítězilo Fotoalbum, které volně navazuje na dosud používaný deník. Při prohlížení fotografií v iPadu upozorňuje na vážné situace pomocí dvojsmyslů.“

Klienti stále podceňují pojištění závažných životních situací, nechtějí o nich mluvit, ani na ně myslet. Dokud nepřijdou s nepříjemnou událostí do přímého kontaktu. FLEXI životní pojištění jim má v nelehké životní etapě pomoci krýt záda. 

„Vytvořit pozitivní kampaň na pojištění závažných životních situací byla pro nás velká výzva. Od začátku jsme věděli, že nechceme reklamou lidi strašit. Proto jsme zvolili koncept „Myslete pozitivně“, který díky vtipným dvojsmyslům celé téma výrazně odlehčil. Navíc jsme se při jeho vytváření i dobře bavili,“ říká kreativní ředitel agentury Rust Robert Houzar.

Na televizních obrazovkách se s FLEXI životním pojištěním setkáme na stanicích Prima a ČT, spot si můžete již nyní prohlédnout ZDE. On-line kampaň poběží na zpravodajských portálech. Speciální komunikace v odborných periodikách a finančních portálech cílí také na finanční poradce.

FLEXI. Pro jistotu.

Příprava komunikace: agentura Rust, Klemperer, s.r.o.

 

 

 

 

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy