K vysoké relevanci odkazů ve vyhledávači by mělo přispět především to, že umístění odkazů bude placené. Atraktivní návštěvnosti by měl vyhledávač dosáhnout především díky spolupráci se zavedeným finančním serverem Finance.cz a obchodním zkušenostem společnosti Internet Trading. Zisk katalogového vyhledávače bude generován nejen z placených odkazů, ale i z výhodněji umístěných odkazů a z bannerové reklamy.
,,Existují internetové vyhledávací katalogy, které by byly v tištěné podobě jistě velmi objemné. Otázka však je, jestli by všechny odkazy byly relevantní. To je problém všeobecně zaměřených katalogů.“ říká Ing. Pavel Manhalter, výkonný ředitel FINANCE.EU a pokračuje ,,Naopak u komerčních vyhledávacích katalogů je slabinou zase nižší návštěvnost. Proto je naší strategií nabídnout uživatelům vysokou relevanci odkazů a inzerentům vysokou návštěvnost“.
,,Vše nasvědčuje tomu, že tištěné katalogy firem budou již brzo minulostí, vše se přesune na internet“ říká Ing. Karel Hrubý ze společnosti Internet Trading a doplňuje ,,Proto je naším cílem maximálně využít tento trend“.