M.I.A. zastupuje exklusivně Finance.cz a Fintest.cz

24.08.2001 | , Finance.cz
Press centrum


Internetová společnost M.I.A. prohloubila tento týden spolupráci se společností Finance.EU smlouvou o výhradním zastupování finančních serverů Finance.cz a Fintest.cz na poli internetové reklamy. M.I.A. se stala jediným mediazastupitelstvím, které bude poskytovat reklamní prostor na nejnavštěvovanějším (zdroj : iAudit za červenec ) nezávislém finančním serveru www.finance.cz a srovnávacím serveru www.fintest.cz.

Výhody spolupráce mezi oběma partnery komentuje šéf mediálního oddělení M.I.A., a.s. Michal Vlček: „M.I.A., největší české internetové mediazatupitelství v ČR, uzavřením této smlouvy potvrdila své výsadní postavení v segmentu serverů s finančním zaměřením. Finance.EU získávají spoluprací s naší společností zázemí silného partnera, který zajistí nárůst reklamních příjmů. Oboustranně výhodné partnerství upevní pozici obou firem na internetovém trhu a hledáním nových projektů nabídne zákazníkům další možnosti, jak zvýšit efektivitu reklamních služeb.“

,,S agenturou MIA spolupracujeme již delší dobu a vyprodanost reklamní plochy na našich serverech nás přesvědčila, že exklusivní spolupráce pro nás bude výhodná“ říká o spolupráci Ing. Pavel Manhalter, výkonný ředitel Finance.EU a doplňuje ,,Zároveň nám tato spolupráce umožní věnovat se rozvoji a vývoji netradičních reklamních produktů, o které bývá mezi našimi klienty největší zájem.\"

V souladu s podmínkami spolupráce umožňuje výše uvedený provozovatel finančních serverů využití následujících formátů a forem spolupráce (podrobnější informace podá na vyžádání obchodní oddělení M.I.A., a.s.):

  1. Časovaný sponzorský vzkaz před načtením stránky serveru v délce trvání cca 2 sec.
  2. Podkreslení logem klienta definované části serveru
  3. Podpora hypertextovými odkazy
  4. Podpora emailovými odkazy
  5. PR článek
  6. Partner serveru
  7. Partner sekce
  8. Propojení se serverem (propojení informací o partnerovi zveřejněných na severu, vyhodnocení úspěšnosti a rozložení on-line reklamy)
  9. Propagace mimo internet
  10. Bannerová reklama i nestandardní formáty

Celkový počet členů reklamní sítě IMS Prémium tvoří k dnešnímu dni celkem 32 exkluzivně zastupovaných serverů, kde jsou zastoupeny všechny nejdůležitější obsahové směry internetu. Nabídku exkluzivně zastupovaných serverů doplňuje tradiční Ad-hoc spolupráce se všemi významnými servery českého internetu.

Autor článku


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: Press centrum